  • 21. Data: 2010-01-18 22:07:24
    Temat: Re: Kompakt z dieslem pod maską, do 20 tyś.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Pug raczej będzie mniej problemowy, brak wynalazków typu karta kodowa itp.
    > Od końcówki 2004 powinny być już 1.6HDi, ale to pewnie droższe będzie niż
    > limit, a jak się zmieści, to zajechane.

    Takie pytanie, bo wiem, że się orientujesz, lecz najpierw, krótki wstęp:
    HDi 2.0 w wersji 90KM wybrałem nieprzypadkowo. Brak dwumasy w sprzęgle,
    to spora oszczędność w stosunku do wersji 110KM przy ew. wymianie (tak,
    wiem o wyrobie Valeo, pt. zamiennik kompletnego sprzęgła z dwumasą, na
    zwykłe do tej mocniejszej wersji).
    Z tego co wiem, problem z ogólnie pojętą dwumasą, w tym silniku
    występuje tylko na kołach pasowych (na wale i alternatora). I jest
    rozwiązywalny dość małym kosztem, bez uciekania się do dziadowskich
    chińskich zamienników.
    Jak to wszystko wygląda w 1.6HDi 90KM? Chodzi mi o porównanie kosztów
    eksploatacji.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 22. Data: 2010-01-18 22:28:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 22:07:24 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Jak to wszystko wygląda w 1.6HDi 90KM? Chodzi mi o porównanie kosztów
    > eksploatacji.

    Nie znam 90 KM, w rodzinie jeździ 110 KM z 2005, OIDW to nie miał żadnych
    problemów z dwumasą, ale jeszcze raz zapytam dla pewności.
    Jest zawirusowany na 136 KM i w zasadzie nie sprawia większych problemów, a
    jeździ dzień w dzień i to niemało.
    Aha - czemu nie chcesz kombiaka, a dokładnie SW? Ciężko jest znaleźć tak
    wypasioną wersję wersji hatchbacka.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-01-19 09:33:54
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Borys Pogoreło pisze:
    > Ano kretyński, tu się zgodzę. Do tego głównie problemy generuje. Ale z tym
    > zaślepianiem to lepiej uważać. Mechanik mi opowiadał o geniuszu który
    > zaślepił go chyba blachą od konserw. Przepaliło mu to na wylot po czym
    > całość wpadła do silnika i zrobiła mielonkę.

    flansza ok 2mm powinna załatwić sprawę.

    --
    krzysiek82

  • 24. Data: 2010-01-19 10:45:06
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Kup to 147 i nie cuduj z francuzami ;)

    popieram, a jak!:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 25. Data: 2010-01-19 11:49:55
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w
    wiadomości news:hj2htd$430$4@news.dialog.net.pl...

    > Nie macie ochoty się jej pozbyć? ;)
    > No chyba, że się nie mieści w budżecie, bo rocznik młody. :)

    Na razie dzielnie się spisuje więc ją trzymamy. To jest konik do pracy
    ujeżdżany przez nianię, dziadka, babcię, itp, itd. Już nie pamiętam
    dokładnie ale w listopadzie 2008 daliśmy chyba 26 czy 28 tys za nią ale
    miała wszystkie faktury, przeglądy, WZki z magazynu i inne pierdoły z
    serwisu. Nawet żarówki w ASO były wymieniane przez poprzedniego właściciela.

  • 26. Data: 2010-01-19 13:33:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 08:58:09 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Odpuściłem sobie, stwierdzając, że chyba mnie nie stać na taką
    > ekstrawagancję.

    Marudzisz. W tej cenie będziesz miał już całkiem dobry egzemplarz. :)

    Tak często bywasz w swoich rodzinnych stronach, że boisz się o całość
    zawieszenia?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2010-01-19 18:43:41
    Od: Roberto <f...@t...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Spoko, jeśli stanie na 307, to po zachipowaniu da radę. Pamiętaj, że
    > jestem zdeklarowanym kapelusznikiem. ;)
    > Jakby mnie było stać na poliftowe, z 2.0HDi 136KM, to by wogóle była
    > bajka. Ale to nie ta liga pieniężna.

    Polecam 307 2.0 HDI kilka dni temu sprzedałem 2003 rok. Lew miał 200 tys
    przebiegu i nigdy mnie nie zawiódł małe spalanie w warszawskich korkach
    około 6 litrów.Gdybyś miał pytania chętnie pomogę

    Robert

  • 28. Data: 2010-01-19 21:37:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Marudzisz. W tej cenie będziesz miał już całkiem dobry egzemplarz. :)

    Jakoś dalej mam obawy. :)

    > Tak często bywasz w swoich rodzinnych stronach, że boisz się o całość
    > zawieszenia?

    Moje rodzinne strony to Wrocław. :P

  • 29. Data: 2010-01-20 02:25:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 21:37:24 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Jakoś dalej mam obawy. :)

    Ale francuza to się nie boisz? ;>

    > Moje rodzinne strony to Wrocław. :P

    To przecież aż takiego dramatu nie ma, pominąwszy pozapadane studzienki
    (to jakaś zemsta polskiego budowlańca?). Przelotowe już chyba w większości
    przebudowane, po osiedlach też da się sensownie poruszać (chyba, że
    mieszkasz na jakimś zadupiu, gdzie bez 4x4 nie podchodź).

    Ja unikam jedynie Pułaskiego i Reymonta. A jak trzeba to auto da się
    przegonić nawet polną drogą dla traktorów :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl