  • 11. Data: 2013-02-08 11:15:32
    Temat: Re: Kompakt i zew. mikrofon
    Od: tom <n...@n...net>

    W dniu 08-02-13 10:55, GLaF pisze:

    > Z tego co wyczytałem, to ten mikrofon (oraz aparaty bez gwiazdki) są na
    > zwykłą wtyczkę 2,5 mm.

    Tylko cena nie mieści mi się niestety w założeniach :(
    FinePix cenowo pewnie oscyluje w granicach lustrzanki, sądziłem że
    dostanę coś w okolicach 500-800zł ale dochodzę do wniosku że to
    nierealne (nawet w sprzęcie używanym).

  • 12. Data: 2013-02-09 16:58:53
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "tom" <n...@n...net> wrote:

> [...]
    > FinePix cenowo pewnie oscyluje w granicach lustrzanki, sądziłem że
    > dostanę coś w okolicach 500-800zł ale dochodzę do wniosku że to

    A próbował już ktoś synchronizować wideo ze
    smartfonem-dyktafonem/systemem głośnomówiącym?

    Nigdy nie zajmowałem się postprodukcją wideo, trudno mi ocenić,
    jak bardzo źgałoby to poczucie przyzwoitości. No i pozostaje problem
    telefonu przystawianego niemal do ust, chyba że znowu - są wersje
    z wyjściem na porządny zewnętrzny mikrofon. :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 13. Data: 2013-02-09 19:09:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-09 16:58, Mariusz [mr.] pisze:
    > A próbował już ktoś synchronizować wideo ze
    > smartfonem-dyktafonem/systemem głośnomówiącym?

    Wbrew pozorom tam jest zwykle przyzwoity tor audio, na tyle żeby zrobić
    akceptowalny dźwięk. Trzeba tylko zdobyć możliwość ręcznego sterowania
    poziomem z poziomu aplikacji, a może być to niemożliwe i jakaś forma
    kompresji będzie zapięta na stałe. Wtedy będziemy mieli dość amatorski
    efekt pływania tła.

    --
    pozdrawia Adam
    /wow! dj'e będą miksować nie tylko hity, ale również evergreen'y!

  • 14. Data: 2013-02-10 20:40:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > sterowania poziomem z poziomu aplikacji, a może być to niemożliwe i
    > jakaś forma kompresji będzie zapięta na stałe. Wtedy będziemy mieli

    można kupić rejestrator z wyłączaną automatyką, troche tego już jest na
    rynku i to w rozsądnych cenach (do 1000 zł)

  • 15. Data: 2013-02-10 20:42:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tom wrote:
    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    > Widzę że łatwo nie będzie... zabawa z dyktafonem i późniejsze
    > składanie materiału na 'klik' jakoś mnie nie pociąga, zwyczajnie
    > szkoda mi trochę czasu na składanie materiału.

    no takie życie...

    w sprzęcie amatorskim nie daje sie funkcji profesjonalnych bo mogłoby sie
    okazać że zbyt wielu profesjonalistów kupiło by sprzęt amatorski ;-)

    zwykle różnice sa włąśnei nie w jakości obrazu czy dźwięku tylko w funkcjach
    pomocniczych.

  • 16. Data: 2013-02-10 23:09:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-10 20:40, Marek Dyjor pisze:
    > można kupić rejestrator z wyłączaną automatyką, troche tego już jest na
    > rynku i to w rozsądnych cenach (do 1000 zł)

    Mocno spadły ceny podstawowych modeli, jakieś zoomy chyba ok. 400zł
    kosztują, a jakość oferują świetną.

    --
    pozdrawia Adam
    /uwaga! - opinie, które głoszę nie stanowią prawa, dogmatów ani aksjomatów!/