  • Data: 2009-10-08 00:20:23
    Temat: Re: Kompakt bez filtra IR
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@m...com wrote:
    > Witam,
    > Czy istnieje jakiś niedrogi kompakt bez wbudowanego filtra IR?
    > (mam na myśli też modele bez wymiennej optyki)

    Niektóre z aparatów sony pozwalały na fizyczne zdjęcie filtrów IR. Tryb
    się nazywał NightShot (zdjęcia w IR) lub NigtFraming (podgląd IR, zdjęcia
    normalnie i z lampą).
    Poszukaj w starszych modelach, napewno miały to 717, 707 i 505. Zdaje się,
    że miał to też i 828, ale nie jestem już pewien bo to raczej drogi
    niewypał :) Tryb do spotkania w wielu kamerach jest jeszcze.

    Taki pseudo tryb IR miała napewno jeszcze Minolta Dimage D7, D7i i D7Hi.

    Zawsze możesz też po prostu kupić sobie jakiś aparat i samodzielnie
    pozbawić go filtra IR.

    d.