  • Data: 2013-03-19 06:45:30
    Temat: Re: Komp po virtualkę.
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@jurajska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2013 o 10:17 Chris <c...@s...pl> pisze:

    > Z czego co wiem w razie nagłej potrzeby komp/y mają służyć jako render
    > farma więc dla tego i5/7

    Toć nie przedstawiłem Ci E5/E7, tylko E3, różniące się głównie kilkoma
    nieistotnymi drobiazgami wobec i5/7. Zerknij na ark. Nawet GPU to samo, a
    wręcz HD P4000 są "certyfikowane" wobec HD 4000 w i5/7 :)

    A jak już, to lepiej poczekać do wiosny na następcę ;) GPU (i pewnie
    pozostałe dodatki) ma być znaaacznie mocniejsze(tak się ostatnio
    chwalili), a cena taka sama.

    Aczkolwiek dobry E5 i w miarę sensowne GPU, to wcale zły pomysł nie jest.
    Jedyna zapora, to $$$$ ;)

    No i czy przypadkiem przy renderfarmach, nie powinien byc ważniejszy

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.