  • 41. Data: 2010-06-24 12:38:11
    Temat: Re: Komórka jako modem?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Zosia" <Z...@k...com.pl> napisał

    za 85pln:
    http://allegro.pl/item1094771333_modem_huawei_e220_h
    sdpa_7_2_mbit_s_bez_simlocka.html

    za 95pln:
    http://allegro.pl/item1093772459_modem_huawei_e220_h
    sdpa_7_2_mbit_s_bez_simlocka.html

    za 99pln:
    http://allegro.pl/item1094926243_nowy_modem_hsdpa_zt
    e_mf100_wszystkie_sieci.html

    i niewiele drożej:

    za 108pln
    http://allegro.pl/item1085431495_modem_gsm_usb_zte_m
    f100_mobilny_internet_bezloka.html

    za 115pln:
    http://allegro.pl/item1088665923_modem_usb_3g_huawei
    _e1550_bez_simlocka_poznan.html

  • 42. Data: 2010-06-24 13:01:12
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    > za 85pln:
> [...]

    Bardzo Ci dziękuję. Przyjrzę się dokładnie tym ofertom.

    A propos braku ustawień w telefonie związanych z APN.
    Chyba o to chodzi, bo gdy próbuję wyświetlić jakąś stronę,
    to na dolnym pasku ekranu komputera pojawia się napis
    "api.mybrowserbar.com"
    związany z wyszukiwaniem lub ustaleniem adresu.
    Nie wiem jednak jak te ustawienia prawidłowo powinny wyglądać.

    Maćku, może mógłbyś napisać jak to masz ustawione w swojej E51?
    Nie wiem tylko czy używanie przez Ciebie BE czegoś tu nie zmienia.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 43. Data: 2010-06-24 16:02:20
    Temat: Re: Komórka jako modem? - SUKCES!
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    Usunęłam wszystkie punkty dostępu i od nowa uruchomiłam
    to co przyszło w postaci SMS-ów.
    Powstał punkt dostępu Internet GPRS APN.
    Na laptopie mogę przeglądać strony korzystając z komórki
    jako modemu z użyciem programu PC Suite.
    Jutro bedę miała okazję sprawdzić czy będzie również
    działało na komputerze stacjonarnym.
    Oczywiście rozważę zakup modemu USB, bo z pewnością
    byłoby wygodniej.
    Ale bardzo cieszy mnie, że to już działa.

    Dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam
    Zośka

  • 44. Data: 2010-06-24 17:14:39
    Temat: Re: Pytanie do Waldka Godela
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    Przeglądając archiwum grupy zauważylam,
    że Twoje wypowiedzi tam nie występują,
    jest tam natomiast takst:
    Autor zabronił archiwizacji wiadomości.

    W tej chwili nie jest mi to potrzebne,
    ale nigdy nic nie wiadomo. :-)

    Napisz proszę jak się takie coś ustawia,
    Pytam tutaj, bo na innej grupie pewnie
    trudno by mi było wytłumaczyć o co mi
    chodzi.

    Pozdrawiam
    Zośma

  • 45. Data: 2010-06-24 20:37:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 19:14:39 +0200, Zosia napisał(a):

    > Napisz proszę jak się takie coś ustawia,

    w nagłówkach

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 46. Data: 2010-06-25 03:51:38
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    > w nagłówkach

    Dzięki za odpowiedź.
    Widzę to w Szczegółach Twojej wiadomości,
    ale nie wiem gdzie to ustawić.
    Przejrzałam wszystkie pozycje w menu
    i nie znalazłam takiej opcji.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 47. Data: 2010-06-26 06:54:20
    Temat: Re: Jaki modem USB
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    Wracam do rozważań na temat jaki modem USB warto kupić.

    Przeglądałam Internet i przy niektórych modemach pojawiają się
    pojęcia "wyjście na antenę" lub "antena". Domyślam się, że ma
    to wpływ na możliwości modemu, ale nie mogę znaleźć jakichś
    dokładniejszych wiadomości na ten temat. Będę zatem wdzięczna
    za krótkie wyjaśnienie co to daje i czy warto.

    Ponadto nurtuje mnie taka myśl, że na końcową wydajność Internetu
    mają wpływ nie tylko parametry modemu. Pamiętam z czasów
    pierwszych powszechnie używanych modemów 56Kb/s, że niektóre
    marki sprawowały się lepiej w trudniejszych warunkach.
    Czy w przypadku obecnych modemów USB też tak jest?
    Nie chcę wydawać dużo na modem o wyśrubowanych parametrach
    gdyby one nie mogły być wykorzystane w moim konkretnym przypadku
    lub gdyby z jakichś powodów miały nawet przeszkadzać.

    Pozwolę sobie przypomnieć, że chodzi o modem USB _bez simlocka_,
    do zastosowania w laptopie (Vista Business) i komputerze stacjonarnym
    (XP Pro). W tej chwili mam Orange Free na kartę. Dopuszczam
    w przyszłości zmianę operatora, ale też na kartę. W moim przypadku
    abonament nie ma sensu.
    Planuję używanie głównie w Warszawie.
    Zastosowanie to przeglądanie stron, używanie poczty, w niewielkim
    stopniu ściąganie niedużych plików. To nie będzie moje główne źródło
    korzystania z Internetu.

    Chciałabym kupić nowy modem, nie odsprzedawany przez kogoś, kto
    dostał go w jakiejś promocji.

    Bardzo proszę o rady.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 48. Data: 2010-06-26 07:53:56
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 08:54:20 +0200, Zosia napisał(a):

> [...]
    > dokładniejszych wiadomości na ten temat. Będę zatem wdzięczna
    > za krótkie wyjaśnienie co to daje i czy warto.

    W niektórych miejscach zasięg sieci jest słabszy, np wewnątrz pomieszczeń,
    dołączenie anteny powinno poprawić siłę sygnału a tym samym prędkość z jaką
    będą ściągane dane.

> [...]
    > gdyby one nie mogły być wykorzystane w moim konkretnym przypadku
    > lub gdyby z jakichś powodów miały nawet przeszkadzać.

    IMHO: parametry modemu mogą wpływać na szybkość z jaką są pobierane dane. W
    modemie "noname" made in china nie musi być zoptymalizowany kod wykonawczy
    pod konkretne wnętrzności fizyczne. Taki modem będzie pracował ale ze
    stabilnością i prędkością to już może być różnie.

    > Bardzo proszę o rady.
    >
    > Pozdrawiam
    > Zośka

    Zdrawiam...
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Gdzie z tym ryjem, no gdzie...
    Kazałem Ci się sianem wypchać.
    Ale nie do kuńca. (B.Smoleń)

  • 49. Data: 2010-06-26 11:01:59
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    > W niektórych miejscach zasięg sieci jest słabszy, np wewnątrz pomieszczeń,
    > dołączenie anteny powinno poprawić siłę sygnału a tym samym prędkość z jaką
    > będą ściągane dane.

    Dzięki.

    W moim przypadku będzie to korzystanie głównie wewnątrz pomieszczeń,
    a w przypadku komputera stacjonarnego w starym domu z grybymi ścianami
    (jeśli grubość ma tu znaczenie).
    Czy taką antenkę można zbliżyć do okna lub wystawić za okno?
    Nie widziałam nigdy takiego modemu.
    Jaki modem USB z antenką byłby najkorzystniejszy biorąc pod uwagę stosunek
    możliwości do ceny?

    I jeszcze jedno, czy do modemu powinna być dołączona płytka ze sterownikami,
    ewentualnie jakimiś aplikacjami?

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 50. Data: 2010-06-26 12:29:09
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 26-06-10 13:01, Zosia pisze:

    > I jeszcze jedno, czy do modemu powinna być dołączona płytka ze
    > sterownikami,
    > ewentualnie jakimiś aplikacjami?

    Nie. W modemie są i sterowniki i oprogramowanie.
    BTW Modem może też służyć jako pendrive (acz nie wiem czy każdy)

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm