-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Komis Bodzio-bis - opinie
Date: Tue, 08 Mar 2011 09:48:41 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <il4qh9$j4j$1@news.onet.pl>
References: <il3dgd$4jf$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: server.esaprojekt.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1299574121 19603 193.108.35.42 (8 Mar 2011 08:48:41 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 08:48:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <il3dgd$4jf$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355337
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-07 21:00, Daniel pisze:
> Witam,
>
> Czy ktoś miał do czynienia z w/w komisem samochodowym? Jakieś
> "przygody"? Będę wdzięczny za rzeczowe opinie, gdyż mam zamiar kupić u
> nich samochód.
>
> Pozdrawiam
> Daniel
Ja miałem.
Jakieś 3-4 lata kolega szukał Corsy. W Bodzio znaleźliśmy odpowiedni
rocznik i odpowiedni silnik (1.4 16V). Ze wstępnych oględzin samochód
wyglądał na całkiem dobrze utrzymany i w nienagannym stanie.
Jednak przy bliższych oględzinach okazało się, że licznik kręcony o min.
30kkm (stan licznika był niższy niż naklejka z przeglądu pod maską).
Tylna szyba była wymieniana, a na pasie czołowym widać było ingerencję
blacharza, ale jakość wykonania naprawy nie budziła zastrzeżeń. Po
oględzinach na stacji diagnostycznej (do wymiany el. met-gum. w
zawieszeniu) i weryfikacji silnika (brak złych oznak) oraz negocjacjach
cenowych kolega się zdecydował. Z ceny wywoławczej komis obniżył cenę o
10% i na zakończenie transakcji zostaliśmy obdarowani szampanem.
Wrażenie było dobre, niemniej po ok. pół roku użytkowania okazało się,
że auto było dość mocno uderzone, tak, że podłużnice wymagały
prostowania. Tu niestety było nasze niedopatrzenie, choć mieliśmy okazję
osobiście oglądać samochód od spodu.
--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=