  • Data: 2012-02-11 10:18:12
    Temat: Re: Komentarz nt Passata 2.0 TDI, ale ubaw
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-10 15:46, kamil pisze:

    > Hehe, doczytałem dalej wypociny tego pana. Kupił w Niemczech używanego
    > Passata z 170tyś na liczniku (bardzo popularny przebieg w komisach,
    > zapewne przez przypadek) z cholera wie jaką historią i jak traktowanego,
    > po czym jęczy bo się psuje.

    zgadza się, równie dobrze mógł mieć wtedy ponad 300kkm, do tego zrobił
    130kkm to i ma prawo coś się zepsuć, ja w Polsce kupiłem 3-letniego
    2,0TDI z przebiegiem 180kkm i wśród firmowych aut był to standard
    (prywatne były ze średnim przebiegiem nieco mniejszym)
    W Polsce można spokojnie zrobić ponad 100kkm rocznie (sam robię 60kkm, a
    moje główne zajęcie to nie prowadzenie auta, znam ludzi którzy robią
    ponad 100kkm po naszych drogach), myślę że u Niemca spokojnie więcej...
    Dochodzi do tego jeszcze kwestia eksploatacji, wymian oleju, stylu jazdy
    itp., no i szczęścia przy zakupie nowego auta (czyli nie trafienie na
    felerny egzemplarz)

    Lukasz