  • Data: 2015-02-11 22:16:41
    Temat: Re: Kombajnik 3w1 [peryferia]
    Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-11 o 10:46, R.e.m.e.K pisze:
    > Jedno co powinienes wiedziec i o to dbac to
    > drukarka musi byc stale wlaczona, gdyz czysci sobie co 24h "bebechy", zeby nie
    zaschnac.
    > Odetniesz prad i ...po drukarce.

    Ale piszesz o Brotherze? W Epsonach niczego takiego nie zauważyłem.
    Starszy dwa lata stał bez prądu. Włożyłem nowe tusze, trzykrotnie
    uruchomiłem czyszczenie i drukowała bez zastrzeżeń.
    W sumie to może bym ją jeszcze naprawił. Zdaje się, że coś
    (jednogroszówka?) wpadło do środka i przez to albo się papier zacina,
    albo krzywo wciąga i plami.
    No a w nowszej, po wymianie na zamienniki, wyskoczył błąd "wymień
    następujący pojemnik (magneta)" i koniec. W oryginale coś jeszcze było,
    ale zmiana powrotna nic nie dawała. Toteż koniec z Epsonami.

    Cholera, kiedyś potrafiłem wejść do sklepu i wziąć jedynego laptopa 17"
    jakiego mieli na stanie, a teraz nie mogę się zdecydować. Kusi ta
    droższa, bo A3, duplex, dwukrotnie pojemniejsze wkłady w opcji, no i
    ładniejsza (hehe), a z drobnych minusów, to ciężar (możliwe, że jeszcze
    w tym roku będę się dwukrotnie przeprowadzać, ale w sumie co mi tam taka
    różnica).

    Chyba wezmę tę droższą.

    --