  • Data: 2010-06-14 17:59:10
    Temat: Re: Komarzyce atakuj?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michoo napisał:

    > Smażyło w sensie trafiało iskrą. Poza tym policz średnio 5 trafień na
    > osę i robi się prawie godzina - może przyleciały później, a może
    > pomyliłem się w oszacowaniach (które miały znaczyć "często").

    [...]

    > No zgadza się - wyglądało to tak, że eliminowana była albo osa, której
    > spaliło skrzydło - spadała na dół i łaziła w kółko, albo taka, która na
    > chwilę "przykleiła" się do kratki - podgrzewało ją albo do czasu aż się
    > odkleiła, albo do czasu aż wyschła na tyle, że przestawała przewodzić.

    Chyba środek represji nie najlepiej dobrany do tego owada. Komara
    znacznie łatwiej unicestwić jednym wyładowaniem. Poza tym nawet małe
    uszkodzenie takiego zwierza powoduje, że przechodzi mu ochota na
    kłucie ludzi. Z osą może być inaczej -- takie potraktowanie prądem
    może powodować, że przeniesie swoje zainteresowania ze szneki z glancem
    na panią Marzenę za ladą.

    --
    Jarek