  • Data: 2007-06-30 16:48:01
    Temat: Re: Kolokacja w Krakowie
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <l...@k...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Niko Bałazy" <n...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:36d4b05fcaa887ef6cd10bd7337cadb4@news.home.net.
    pl...

    > To jest tylko informacja odnośnie tego, że takie centrum zostało
    > utworzone,
    > jak najbardziej tyczy się tematyki polskiego intenretu. Ludzie, którzy
    > szukają kolokacji czy innych usług cetrum danych zaglądaja na polip, z
    > myślą, że znajdą tutaj jakieś informacje na ten temat.
    > Krótko mówiąc dałem tylko informacje, że takie centrum zostalo utworzone.
    >
    > Myślę, że spamerem nie można okreslić kogoś, kto wysyła jedną wiadomość
    > informacyjną - na dodatek dotyczącą tematu grupy.

    Dobra nie ma sie co pieklić bo kolega i tak nie zrozumie idei tej grupy.

    Za usenet.gazeta.pl zacytuje:
    pl.internet.polip
    Problemy Internetu polskiego i swiatowego. (Moderated)

    Budowa Twojego centrum czy co tam masz to nie jest żaden problem polskiego
    ani tym bardziej światowego internetu.
    Równie dobrze mógłbym podać i reklamować swoją stronę na temat owoców
    egzotycznych, bo inni programiści czy administratorzy często zaglądają na
    polip i może ktoś się zainteresuje moimi ananasami :-)))