  • Data: 2006-04-22 13:20:34
    Temat: Re: Kolokacja i straty na łączu
    Od: Paweł Mastalerz <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Jak najbardziej, tym bardziej że straty pojawiają się już na drugim hopie
    > czyli jeszcze w tej niemieckiej firmie hostingowej.
    > Sprawdź jednak najpierw, czy nie wysyciłeś wykupionego pasma.
    Nie nie ma limitu na predkosc, srednio jest to ok 1MBps wysyl, a bez
    zadnej laski mozna scigac/wysylac na serwer z predkosci 10MBps i wiecej,
    zreszta te straty sa raczej niezalezne od obciaznia lacza.

    http://mrtg.egadu.pl/ tam jest pare statsow

    > A co masz w umowie?

    No serwer nie jest na mnie, jak dostane ją w lapki to zobacze.

    | Pawel Mastalerz || pawel(at)neutrin(dot)pl |
    | phone: +48 607987615 || Administrator of tiral.net network |