  • Data: 2006-04-22 13:09:29
    Temat: Re: Kolokacja i straty na łączu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Mastalerz napisał(a):

    > Przykro mi nie jestem wszechwiedzacy i nie wiem jaka polityka kieruja
    > sie firmy oferujac serwery dedykowane, nigdy takowego nie posiadalem.

    juz spieszę z wyjaśnieniami:

    1. masz pewnie jakąś umowę ? tam nie ma zapisów co ci gwarantują ?
    2. za całym szacunkiem, ale cena 30 euro naprawde nie jest powalająca
    ... nie sądzę, żeby ktokolwiek za 30 euro się przejął Twoimi pingami.
    3. wynosisz kolokację serwera za granicę ... bo jest tanio ... ale tanio
    jest m.in. dlatego, ze jest za granicą ... i kółko się zamyka. Zakładam,
    że jestes w Polsce. masz za granica serwer. Czemu u nas jest drogo ? bo
    łącza są drogie. z tego tytułu wynosisz serwer za granicę ...

    wojtek