  • Data: 2012-09-22 22:41:42
    Temat: Re: Kolo zapasowe na dachu w boxie?
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message
    news:505d7393$0$1318$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kwestia doswiadczenia - ostatnie trzy kapcie (i chyba wogle
    > wszystkie trzy) zlapalem takie ze opona szla na szrot. Zaden zestaw
    > naprawczy w niczy nie pomoze jak rozwalisz
    > boczna sciane opony na dlugosci kilku centymetrow a tak
    > wlasnie mialem trzy razy pod rzad. Pierwsze dwa razy
    > gwozdzie, ostatnio butelka.

    To ja na Twoim miejscu poszedlbym do jakiejs czarownicy, zeby urok zdjela,
    bo jakis pechowy jestes :-P
    Ostatniego kapcia, ktory by mnie zmusil do natychmiastowej zmiany kola na
    zapas zlapalem w maluchu jakies dwadziescia pare lat temu (detki w oponach
    byly). W pozniejszych przypadkach trzeba bylo ew. dopompowac kolo i dojechac
    do wulkanizatora...

    --
    Axel