  • 1. Data: 2012-02-23 15:42:59
    Temat: Koło dojazdowe w sprayu?
    Od: "Januszek" <j...@g...pl>

    Co myślicie? Warto takie coś wozić ze sobą? Mam założony gaz w samochodzie i
    nie mam za bardzo miejsca na koło zapasowe

  • 2. Data: 2012-02-23 15:50:52
    Temat: Re: Koło dojazdowe w sprayu?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/23/2012 03:42 PM, Januszek wrote:
    > Co myślicie? Warto takie coś wozić ze sobą? Mam założony gaz w samochodzie i
    > nie mam za bardzo miejsca na koło zapasowe

    Na dziurkę po czymś typu gwóźdź może zadziała chociaż u mnie nie dało
    rady. Lepiej kupić zestaw do kołkowania opon:
    http://www.uni-max.com.pl/zestaw-do-naprawy-opon-po-
    przebiciu/d/

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-02-23 21:20:24
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Januszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co myślicie? Warto takie coś wozić ze sobą? Mam założony gaz w samochodzie
    > i nie mam za bardzo miejsca na koło zapasowe

    Było wiele razy. Jak już to nie spray w puszce tylko zestaw jaki montuje aso
    + dobry kompresor (ew pompka ręczna). A dużego rozcięcia i tak nie załatasz.
    Przy częstej jeździe wokół komina czemu nie ale na częste i dalekie podróze
    odradzam.

  • 4. Data: 2012-02-23 23:54:08
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Januszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co myślicie? Warto takie coś wozić ze sobą? Mam założony gaz w samochodzie
    > i nie mam za bardzo miejsca na koło zapasowe

    a nie lepiej assistance ?

  • 5. Data: 2012-02-24 10:00:32
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-23 23:54, Jackare wrote:
    > Użytkownik "Januszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > a nie lepiej assistance ?

    Jak ktoś lubi czekać X godzin... Kapcia łapie się najczęściej na
    zadupiu, w środku nocy, przy -15

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 6. Data: 2012-02-24 11:38:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-24 10:00, *Marcin 'Yans' Bazarnik* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Jak ktoś lubi czekać X godzin... Kapcia łapie się najczęściej na
    > zadupiu, w środku nocy, przy -15

    Mój jedyny był na Duninowskiej we Włocławku w południe przy +15 :)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    No w sumie to jeszcze mi zdjęło dwie opony przy dachowaniu, ale stamtąd
    się już na kołach bym nie ruszył...
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2012-02-24 12:54:58
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-24 11:38, Mirek Ptak wrote:
    > Dnia 2012-02-24 10:00, *Marcin 'Yans' Bazarnik* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > Mój jedyny był na Duninowskiej we Włocławku w południe przy +15 :)

    Mój był zgodnie z opisem ;-) Zdecydowanie preferuje posiadanie
    koła/dojazdówki :-)

    PS: Nie licząc zawodów :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 8. Data: 2012-02-24 15:48:38
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Thu, 23 Feb 2012 15:42:59 +0100, Januszek wrote:

    > Co myślicie? Warto takie coś wozić ze sobą? Mam założony gaz w samochodzie i
    > nie mam za bardzo miejsca na koło zapasowe

    Jak raz oponę tym zapchasz, to podobno potem usunięcie tego wszystkiego z
    opony nie jest ani proste ani tanie.

    --
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-02-24 18:13:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Jak ktoś lubi czekać X godzin... Kapcia łapie się najczęściej na
    > zadupiu, w środku nocy, przy -15

    no i wtedy mażeniem jest pałowanie sie z kołem?

    nei elpiej poczekać w ciepełku w samochodzie na assistance, niech sie facet
    kopie z koniem znaczy kołem.

  • 10. Data: 2012-02-24 18:14:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    robot wrote:

    > Jak raz oponę tym zapchasz, to podobno potem usunięcie tego
    > wszystkiego z opony nie jest ani proste ani tanie.

    tam niema czego usówać, troche smieci facet umyje opone i po robocie.