  • Data: 2012-08-15 20:08:58
    Temat: Re: Kolizja z dzikiem i A18b - szansa na odszkodowanie?
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:k0a7s3$bnc$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-08-12 22:36, Maciej M. pisze:

    > Na koniec do wszystkich mędrców piszących o biednym dziku itp.
    > Życzę wam takiej kolizji żebyście zobaczyli, jak to jest i nabrali rozumu,
    > bo widać, że bez doświadczenia na własnej skórze wyobraźnia zawodzi.

    Czyli zamiast rozumu kolejne zabite zwierzę, bo ktoś komuś tak życzy?
    Najgłupsze co mogłeś wymyślić. Ja wam życzę byście zaczęli myśleć i
    przestali zabijać zwierzęta. Przejeżdżacie drogą wiodącą przez ich dom. Nie
    zachowujcie się jak bandyci. Wypadku można uniknąć ale trzeba tego chcieć.
    Mnie nie raz wybiegły sarny, dziki, lisy o różnych porach dnia. Nawet udało
    się nie przejechać jeża., bo mam świadomość, że jak mogą przebiec przez
    drogę to na pewno to zrobią. To tylko kwestia czasu. Z przerażeniem patrzę
    na wariatów wyprzedzających na takim terenie i goniących na złamanie karku.
    Zwierzęta sa wszędzie. Znaki są zbędne, bo na durniów i tak nie działają..

    neelix