  • 21. Data: 2010-10-07 13:52:19
    Temat: Re: Kolizja z autobusem PKS
    Od: luky <l...@o...pl>

    luky pisze:

    > zły teraz na siebie jestem... bede w plecy kase... już wiem czemu temu
    > kierowcy autobusu tak niezależało (z drugiej strony myślałem sobie - po
    > co on ma tracić czas skoro nie ma szkody)

    jeszcze pytanie:
    czy jakieś znaczenie ma to że ja najechałem na tą zatoczke? tzn.
    przejechałem troche przez tą linie końca zatoczki zmieniając pas?

  • 22. Data: 2010-10-07 14:05:30
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    luky pisze:

    > jeszcze pytanie:
    > czy jakieś znaczenie ma to że ja najechałem na tą zatoczke? tzn.
    > przejechałem troche przez tą linie końca zatoczki zmieniając pas?

    Krecisz stary... Brdzo krecisz. Takie rzeczy to sie na poczatku watku
    pisze....

    m.

  • 23. Data: 2010-10-07 14:12:31
    Od: luky <l...@o...pl>

    Marek Giżyński pisze:
    > Krecisz stary... Brdzo krecisz. Takie rzeczy to sie na poczatku watku
    > pisze....
    >
    > m.

    pytam hipotetycznie, bo nie wiem czy tak było czy nie, zakładam że nie,
    ale pytam - zastanawiam sie poprostu w jaki sposób kierowca autobusu
    chciałby wybrnąć.

  • 24. Data: 2010-10-07 14:36:36
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 07.10.2010 13:52, luky pisze:
    > jeszcze pytanie:
    > czy jakieś znaczenie ma to że ja najechałem na tą zatoczke? tzn.
    > przejechałem troche przez tą linie końca zatoczki zmieniając pas?

    Znaczenie ma takie że kierowca autobusu mógł by twierdzić że ty
    wjechałeś w niego gdy on z zatoczki jeszcze nie wyjechał. Swoją drogą to
    czy masz problem z zmianą pasa ruchu ? Nie umiesz się zmieścić na swoim
    pasie ?

  • 25. Data: 2010-10-07 14:37:00
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-07 13:48, Rafał Grzelak wrote:

    > Nie ma.

    zabłysłeś

  • 26. Data: 2010-10-07 14:44:22
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    luky pisze:

    > pytam hipotetycznie, bo nie wiem czy tak było czy nie, zakładam że nie,
    > ale pytam - zastanawiam sie poprostu w jaki sposób kierowca autobusu
    > chciałby wybrnąć.

    Wjechales do zatoczki - nad czym tu myslec...

    m.

  • 27. Data: 2010-10-07 14:46:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 07 Oct 2010 14:37:00 +0200 osobnik zwany Olek wystukał:

    > zabłysłeś

    jak na razie to Ty zabłysnąłeś nieznajomością przepisów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2010-10-07 15:26:44
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-07 14:46, masti wrote:
    > Dnia pięknego Thu, 07 Oct 2010 14:37:00 +0200 osobnik zwany Olek wystukał:

    > jak na razie to Ty zabłysnąłeś nieznajomością przepisów

    kolejny sprytny... wkleiłem odpowiednie przepisy - jakbyś przeczytał
    cały wątek...

  • 29. Data: 2010-10-07 15:33:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > kolejny sprytny... wkleiłem odpowiednie przepisy - jakbyś przeczytał cały
    > wątek...

    Tyle że Twoje opinie się z nimi nie zgodziły.

  • 30. Data: 2010-10-07 15:35:44
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 07.10.2010 15:26, Olek pisze:
    > kolejny sprytny... wkleiłem odpowiednie przepisy - jakbyś przeczytał
    > cały wątek...

    Czyli sam nie rozumiesz tekstu który wklejasz. Gdzie tam masz określenie
    pierwszeństwa dla autobusu ?