  • Data: 2012-07-27 07:44:51
    Temat: Re: Kolizja 100% zwrotu mniej czy wi?cej
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-26 14:39, AZ pisze:

    > Przy takich szkodach prawdopodobnie zrobia Ci calke
    > czyli zostaniesz z wrakiem i dostaniesz roznice

    Tak najprawdopodobniej bedzie.

    > pomiedzy wartoscia sprzed szkody (zanizona) i wartoscia motocykla po szkodzie
    (zawyzona).

    Itam. Właśnie jestem w trakcie likwidowania szkody na samochodzie. Cene
    samochodu wzięli +- taką za ile można taki samochód kupić, jesli idzie o
    wartosc 'pozostalosci' to otrzymalem informacje ze wrak jest wart 1200zl
    i namiar na firme ktora za takie pieniadze chce go kupic.
    Gdybym nie dostal namiaru na ta firme to pewnie bym wystawil na allegro
    od 1pln i roznice w kasie uzyskanej ze sprzedazy, tym co wyliczyli
    sciagnal z TU.
    Niestety ze wzgl na to ze na miejscu nie bylo policji, a sprawca nie
    potwierdzal cala operacja uznania trwa ponad miesiac.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128