  • Data: 2012-07-26 17:00:18
    Temat: Re: Kolizja 100% zwrotu mniej czy wi?cej
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-26, kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Mam 2 świadków zdjęcia z miejsca wypadku myśle że nie będzie problemów
    > koleś młody 22 lata wystraszony zobaczymy. nom około 7 bo miałem zadbany
    > motor a zawsze mogę się odwołac od ceny którą mi podadzą jak całke dostane
    > to złom? jak silnik jest dobry...?

    Ich tam wali czy zadbany czy nie, beda mieli w tabelce 5k to wpisza 5k.
    Odwolac sie mozesz ale duzo nie wywalczysz.

    Jak calke dostaniesz to dostajesz roznice miedzy wartoscia z przed szkody
    a wartoscia gruzu, czyli psie pieniadze i zostajesz z wrakiem a co juz z tym
    zrobisz to Twoja sprawa.

    --
    Artur
    ZZR 1200