-
Data: 2020-09-18 16:39:33
Temat: Re: Kolejny wypadek według tego samego scenariusza
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:85d246d5-9efd-477d-9c9d-eae4972e4faan@g
ooglegroups.com...
piątek, 18 września 2020 o 12:29:17 UTC+2 J.F. napisał(a):
> Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
>> >https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-09-17/wypa
dek-w-raciborzu-kierowca-busa-potracil-trzy-nastolat
ki-na-pasachwideo/
>> >Jeden baran zatrzymuje się przed przejściem żeby święte krówki (w
>> >tym przypadku) mogły wejść. Drugi baran jadący innym pasem na nie
>> >najezdza. Gdyby pierwszy baran użył zgodnie z przepisami sygnału
>> >dźwiękowego żeby je ostrzec żeby nie wchodziły tylko poczekaly nic
>> >by
>> >się nie stało.
>> Poszukaj lepszego przykladu.
>> Bo na tym to slabo widac, ale jednoczenie czasy na tyle dlugie, ze
>> zahamowac dalby rade.
>
>Gdzie widzisz jakiś przykład? To że w nawiasie coś napisałem nie jest
>przykładem.
Przyklad jest na filmie.
>Mogłem to pominąć i nic by się nie zmieniło. To co w nawiasie to
>szybciej dowód niż przykład. Dowód na to że jak są spierdolone
>przepisy to 10 oczu i 10 uszu to za mało.
Albo sie trzeba przyzwyczaic, ze po miescie jezdzimy 50, wtedy i
hamuje przed przejsciem sie latwo :-)
>Nie jestem specem od organizacji ruchu drogowego ale coś mi się
>wydaje że likwidacja 95% przejść dla pieszych spowodowało by mniej
>trupów i kalek związanych z przechodzeniem przez jezdnię.
No coz - jak tu podawno, ze w Niemczech pieszy ma pierwszenstwo na
przejsciu, to sam pisalem - tylko przejscia nie ma.
Przejscie bez swiatel to rzadkosc.
Efekt koncowy taki, ze pieszy przechodzi gdzie chce, ale musi uwazac.
Przy malym natezeniu ruchu i kulturze kierowcow sie sprawdza.
Bo inaczej - staniesz na srodku, i bedziesz stal, bo przeciez nie masz
pierwszenstwa ?
Osobna sprawa to wielojezdniowe ulice - nie bardzo sobie wyobrazam
przechodzenia przez taka przy wiekszym ruchu, a przeciez jest duzy,
skoro trzeba tyle jezdni.
I wyczekiwania na luke miedzy samochodami.
Ale tam przejscia sa ... ze swiatlami.
Przy czym u nas praktyka prawie taka, jakby tych przejsc nie bylo,
wiec czy byloby mniej ofiar ? Chyba tylko nieznacznie - o tych
nieuwaznych pieszych, ktorych przejscie zacheca do braku uwagi ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.20 16:47 Uzytkownik
- 18.09.20 16:48 Uzytkownik
- 18.09.20 17:35 Shrek
- 18.09.20 17:36 Zenek Kapelinder
- 18.09.20 17:49 Shrek
- 18.09.20 17:59 Zenek Kapelinder
- 18.09.20 19:26 Uzytkownik
- 18.09.20 20:34 Zenek Kapelinder
- 18.09.20 20:57 RadoslawF
- 18.09.20 21:15 J.F.
- 18.09.20 21:19 Shrek
- 18.09.20 21:36 Uzytkownik
- 18.09.20 21:38 Uzytkownik
- 18.09.20 21:59 Budzik
- 18.09.20 22:11 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=