  • 11. Data: 2010-08-26 20:30:22
    Temat: Re: Kolejny wypadek motocyklisty
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Ostrym zakrętem bym tego nie nazwał, ale fakt, widoczność jest tam dość
    > kiepska.

    Dlatego napisałem stosunkowo. ;) A co do widoczności to zimą jeszcze
    ujdzie, ale latem niestety, za przeproszeniem, gówno widać. A da się
    pojechać tam dość szybko.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-08-26 20:42:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    bratPit w <news:i569ls$762$1@inews.gazeta.pl>:

    > o przepraszam Cię bardzo, ja się ostatnio dowiedziałem że motocykle kupuje
    > się po to by w mieście omijać korki,

    Nie w mieście, tylko przed bramkami A4

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2010-08-26 20:58:20
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-26 20:04, nalesnik pisze:
    > "Motocyklista *jechał* łukiem, kiedy *nagle* kierowca ciężarówki
    > *skręcił* w lewo. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę
    > ciężarówki."

    Nie zmienia to faktu motocyklista jadac przepisowe 50km/h nie zdazyl
    wyhamowac, polozyc motocykla whatever i wpier***l sie na ciezarowke
    odnoszac ciezkie obrazenia. No ale moze akurat omijał korek...

  • 14. Data: 2010-08-26 21:21:17
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    spammtrapp wrote:
    > Nie zmienia to faktu motocyklista jadac przepisowe 50km/h nie zdazyl
    > wyhamowac, polozyc motocykla whatever i wpier***l sie na ciezarowke
    > odnoszac ciezkie obrazenia. No ale moze akurat omijał korek...

    Napewno tak robił.
    Autor przytoczonego tu artykułu, też nie wspomniał w nim o
    (nie?)sygnalizowaniu manewru przez kierowcę ciężarówki. No ale może ten
    fakt akurat niepasował do ogólnego przekazu, który miał być w publikacji
    zawarty...

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 15. Data: 2010-08-26 22:55:27
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-26 21:21, nalesnik pisze:

    > Napewno tak robił.

    Raczej nikt nie ma co do tego wątpliwości. Najmniejszej...

    > Autor przytoczonego tu artykułu, też nie wspomniał w nim o
    > (nie?)sygnalizowaniu manewru przez kierowcę ciężarówki.

    Też nie wspomniał, czy jednak fakty były inne niż je próbujesz
    kreować?

    > No ale może ten
    > fakt akurat niepasował do ogólnego przekazu, który miał być w publikacji
    > zawarty...

    Oczywiście, przecież nie mogło być inaczej.

  • 16. Data: 2010-08-27 01:52:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-26 19:07, to pisze:
    > "Do zdarzenia doszło na ul. Karczunkowskiej w pobliżu skrzyżowania z
    > Nawłocką. Kierowca ciężarówki skręcał w lewo, kiedy nagle z łuku wyjechał
    > motocyklista. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę
    > ciężarówki."

    Przejeżdżałem tamtędy po wypadku ... motor mocno zmasakrowany
    ... Zastanawiał mnie tylko worek - w sensie, nie było czarnego,
    a był koc termo ...

    Byłem przekonany, że motocyklista zginął, bo jezdnia naznaczona
    była "rozmazańcem" ...
    6008

  • 17. Data: 2010-08-27 01:54:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-26 20:29, jerzu pisze:

    > Ostrym zakrętem bym tego nie nazwał, ale fakt, widoczność jest tam
    > dość kiepska.

    Ostry NIE. Niebezpieczny: TAK.

    6008

  • 18. Data: 2010-08-27 08:23:20
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    nalesnik wrote:

> [...]
    > (nie?)sygnalizowaniu manewru przez kierowcę ciężarówki. No ale
    > może ten fakt akurat niepasował do ogólnego przekazu, który miał

    Autor nie wspomniał także że motocyklista był(?) pijany...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 19. Data: 2010-08-27 08:29:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2010 19:53, bratPit pisze:

    > o przepraszam Cię bardzo, ja się ostatnio dowiedziałem że motocykle
    > kupuje się po to by w mieście omijać korki,

    Z własnego doświadczenia, że najlepsze będą do tego nieduże motocykle z
    automatycznym sprzęgłem i przekładnią - ciągłe "pompowanie" sprzęgłem w
    klasycznym motocyklu jest na dłuższą metę męczące.

  • 20. Data: 2010-08-27 08:36:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2010 19:07, to pisze:
> [...]
    > ciężarówki."
    >
    > http://42.pl/u/2r36
    >
    > Wygląda na to, że prawdopodobnie nie dał szans kierowcy ciężarówki.

    Masz mapkę z planem sytuacyjnym całego zdarzenia, czy szklaną kulę?