  • Data: 2010-02-17 15:50:10
    Temat: Re: Kolejny temat z cyklu: nowy czy uzywany?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:hlguak$60p$1@mx1.internetia.pl...

    > Ale jak juz blacharz wsadzi nowe blotniki i maske, to Kowalski kupi w
    > ciemno bo przeciez poszycie ma lux lakierek. Najglupsze podejscie do
    > tematu zakupu samochodu.

    czy naprawde tak trudno zakumac kilka slow po polsku

    nie chodzi o to co bylo robione, tylko o to ze sprzedawca ukrywa przed
    kupujacym wazne informacje

    jesli jak to sugeruja niektorzy, bylaby to tylko obcierka parkingowa, to
    czemu takiej informacji wraz ze stosowna dokumentacja zdjeciowa nie ma?
    czemu taki "drobiazg" sprzedajacy ukrywa?

    dalej, jesli okazuje sie ze jednak "niebitosc" auta pozostawia pewne
    watpliwosci, to co dalej, kupujacy ma spuszczac olej ze skrzyni i silnika,
    aby sprawdzic czy trocin nie nasypali, jechac ne geometrie, sprawdzac
    kompresje itd?

    po prostu, taki sprzedawca traci, jak dla mnie, wiarygodnosc, niezaleznie od
    tego czy blotniki ktos gwozdziem porysowal, czy samochod wyklepany jest z
    przystanku