  • 41. Data: 2011-09-19 12:21:44
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Jeżeli X1 tam wjedzie, to zwykłe auto też tam wjedzie. Stąd też właśnie
    > opinia o tych co kupują X1

    Bzdura. Nieraz w zimie się tam zakopywałem, i musiał mnie wyciągać kolega
    który ma bmw 3 (nie x3) z 4x4. On wjeżdzał i wyjeżdzał bez problemu.
    Napęd 4x4 dużo daje.
    Zdaje sobie sprawę że x1 to nie terenówka i nigdy nią nie będzie, ale nikt
    mi nie wmówi że właściwości jezdne ma takie samo jak Alfa Romeo Guilietta
    czy Renault Megane.

    MS

  • 42. Data: 2011-09-19 12:26:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 12:21:44 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > Bzdura. Nieraz w zimie się tam zakopywałem, i musiał mnie wyciągać kolega
    > który ma bmw 3 (nie x3) z 4x4. On wjeżdzał i wyjeżdzał bez problemu.
    > Napęd 4x4 dużo daje.

    A tak, w porównaniu z inną bumą, czyli RWD na szerokich szosowych kapciach,
    to zdecydowanie tak. Ale pisałem o normalnym, zwykłym samochodzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 43. Data: 2011-09-19 12:27:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 12:05:41 +0200, Jarek Pudelko napisał(a):

    > Skoro tak mowisz :)
    > Rozumiem, ze powinienem byl wybrac inne auto, zeby inni nie mysleli zem
    > wiesniak/dres/mlody gniewny etc?
    > Podtrzymuje wersje, ze to dziwne kryterium :)

    Ja już teraz nic nie wiem, wychodzi, że miałem BMW, skoro woziłem 4 rowery
    i dwa foteliki.

  • 44. Data: 2011-09-19 12:28:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/09/2011 11:26, Waldek Godel wrote:

    > A tak, w porównaniu z inną bumą, czyli RWD na szerokich szosowych kapciach,
    > to zdecydowanie tak. Ale pisałem o normalnym, zwykłym samochodzie.

    Normalne, zwykłe samochody też się zakopywały tam, gdzie ja z AWD na
    letnich kapciach wjeżdżałem bez problemów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 45. Data: 2011-09-19 12:32:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-19 12:26, Waldek Godel pisze:

    > A tak, w porównaniu z inną bumą, czyli RWD na szerokich szosowych kapciach,
    > to zdecydowanie tak. Ale pisałem o normalnym, zwykłym samochodzie.

    Waldek, przestań bredzić. W wielu miejscach się zakopiesz w FWD. I
    choćbyś nie wiem jaką technikę miał, to potrzebny Ci będzie ktoś, kto
    wyciągnie ten twój "wszędzie przejeżdżający" bolid.
    Gdyby było inaczej, producentom nie opłacałoby się w tworzenie i
    sprzedawanie wszelkich osobówek z napędem na więcej niż 1 oś, a napęd
    4x4 byłby zarezerwowany dla wąskiego grona terenówek. Takich, w których
    jazda szosowa jest katorgą.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 46. Data: 2011-09-19 12:41:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 12:32, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Waldek, przestań bredzić. W wielu miejscach się zakopiesz w FWD. I
    > choćbyś nie wiem jaką technikę miał, to potrzebny Ci będzie ktoś, kto
    > wyciągnie ten twój "wszędzie przejeżdżający" bolid.

    Zakładasz łańcuchy i jedziesz :D

  • 47. Data: 2011-09-19 12:43:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/09/2011 11:41, Andrzej Lawa wrote:

    > Zakładasz łańcuchy i jedziesz :D

    Złote na szyję chyba.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 48. Data: 2011-09-19 12:45:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 12:32:22 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Waldek, przestań bredzić. W wielu miejscach się zakopiesz w FWD. I
    > choćbyś nie wiem jaką technikę miał, to potrzebny Ci będzie ktoś, kto
    > wyciągnie ten twój "wszędzie przejeżdżający" bolid.

    Ależ oczywiście, nigdy nie twierdziłem, że jest inaczej. Tylko, że raczej
    tym ktosiem nie będzie blondie w X1, bo ona przeważnie zakopie albo zacznie
    się ślizgać w tym samym miejscu albo jeszcze wcześniej.

> [...]
    > sprzedawanie wszelkich osobówek z napędem na więcej niż 1 oś, a napęd
    > 4x4 byłby zarezerwowany dla wąskiego grona terenówek. Takich, w których

    Oczywiście, że się opłaca, bo 95% z nich nigdy nie zjeżdża z asfaltu i
    służą wyłącznie do wydłużania penisa i zajmowania 1.5 miejsca na parkingach
    pod marketami.

  • 49. Data: 2011-09-19 12:58:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 12:43, kamil pisze:

    > Złote na szyję chyba.

    Nienie, te to do jeżdżenia w wypasionym czarnym BMW ;->

    Do wyjechania ze śniegu to lepiej mieć stalowe na kołach ;->

    Gorzej jak śnieg po kolana był na dłuższym dystansie - wtedy po prostu
    opór czołowy był za duży, żeby się przepchać...

    Tak na marginesie - uważam że zimą zamiast obłędnego dążenia do czarnej
    nawierzchni lepsze byłoby wyrównanie śniegu pługiem i ewentualne
    posypanie jakimś żwirkiem. Wtedy można by spokojnie jeździć na
    łańcuchach, zaoszczędziłoby się na chemii i przy okazji blacharkę mniej
    by ta sól żarła.

  • 50. Data: 2011-09-19 13:17:23
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Do wyjechania ze śniegu to lepiej mieć stalowe na kołach ;->

    Ze śniegu tak, z błota już niekoniecznie.
    A zresztą nie mam czasu na codzienne kilkikrotne zakładanie łańcuchów

    MS