  • 1. Data: 2011-09-18 20:49:20
    Temat: Kolejny szybki w BMW.
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam.

    "Kierowca uciekł z miejsca wypadku, a dwie osoby w stanie ciężkim trafiły do
    szpitala.
    Piesi i sprzedawcy pobliskich sklepów usłyszeli tylko potężny huk... Potem
    było już po wszystkim."

    http://www.walbrzych24.com/wiadomosci/35-wiadomoci/5
    550-zabi-i-uciek

    Przechodzień nie żyje

    http://www.walbrzych24.com/wiadomosci/35-wiadomoci/5
    552-mier-w-szpitalu

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2011-09-18 20:54:54
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 20:49, Irokez pisze:

    > "Kierowca uciekł z miejsca wypadku, a dwie osoby w stanie ciężkim
    > trafiły do szpitala.
    > Piesi i sprzedawcy pobliskich sklepów usłyszeli tylko potężny huk...
    > Potem było już po wszystkim."

    I znowu winny jest słup.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-09-18 21:01:10
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > I znowu winny jest słup.

    Jakby nie słup wpadłby do apteki
    Jebany bydlak zgarnął przechodnia z ulicy

    Najbardziej ciekawi mnie wypowiedź:
    "tam stala taksowka widzialem to z okna. i jak to bmw uderzylo taksowkarz od
    razu odjechal pala. zamiast pomoc poszkodowanym wezwac karetki albo chociac
    lapac tego co uciekal. powinni odtworzyc z kamer co tam sa i dowalic
    taksiarzowi za nie udzielenie pomocy,"

    Jak faktycznie tak było, to co za ciota była w tej taksówce?

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-09-18 21:06:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Irokez

> [...]
    > trafiły do szpitala.
    > Piesi i sprzedawcy pobliskich sklepów usłyszeli tylko potężny huk...

    Proponuję zwiększyć jeszcze kary za nieumyślne spowodowanie wypadku i
    każdy będzie uciekał...

  • 5. Data: 2011-09-18 21:07:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > trafiły do szpitala.
    > Piesi i sprzedawcy pobliskich sklepów usłyszeli tylko potężny huk...

    No i zaraz różne 2- i 3-literowe mendy zaczną bełkotać, że "wszyscy
    kierowcy BWM to skurwysyny, mordercy i gwałciciele", tylko dlatego że
    ten konkretny głupek jechał ostro ponad swoje umiejętności.

  • 6. Data: 2011-09-18 21:24:38
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 18-09-2011 o 20:49:20 Irokez <n...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > trafiły do szpitala.
    > Piesi i sprzedawcy pobliskich sklepów usłyszeli tylko potężny huk...

    BMW i wiejski tuning, ciemne lampy itd...

  • 7. Data: 2011-09-18 21:26:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 21:07, Andrzej Lawa pisze:

    > No i zaraz różne 2- i 3-literowe mendy zaczną bełkotać, że "wszyscy
    > kierowcy BWM to skurwysyny, mordercy i gwałciciele", tylko dlatego że
    > ten konkretny głupek jechał ostro ponad swoje umiejętności.

    No tak, ty masz problemy z dużymi BMW, a to tylko trójka.
    "Andrzej Lawa:

    Oj, nic mi nie mów o wariatach w dużych BMW...
    Wczoraj był taki miszcz - trasa katowicka, prawy pas zajęty, na lewym ja
    i szykuję się do skrętu w lewo (kierunkowskaz włączony dla wyjaśnienia).
    "Na plecach" siedzi burak w BMW, pogania - a niech sobie pogania.
    Zmienia pas z jednego na drugi... w końcu skurwiel wyprzedza po
    poboczu... i pędzi do skrętu w lewo i czeka na wolne z przeciwka. "

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-09-18 21:43:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

> [...]
    > w BMW, pogania - a niech sobie pogania. Zmienia pas z jednego na
    > drugi... w końcu skurwiel wyprzedza po poboczu... i pędzi do skrętu w

    Długo się musiał "szykować", skoro gość w BMW zdążył go przed tym skrętem
    poganiać i wyprzedzić po poboczu. ;)

  • 9. Data: 2011-09-18 21:50:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 21:43, to pisze:

    > Długo się musiał "szykować", skoro gość w BMW zdążył go przed tym skrętem
    > poganiać i wyprzedzić po poboczu. ;)

    Bo BMW miota jak szatan - ale tylko duże!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-09-18 22:02:49
    Od: Robson <r...@...pl>

    > No i zaraz różne 2- i 3-literowe mendy zaczną bełkotać, że "wszyscy
    > kierowcy BWM to skurwysyny, mordercy i gwałciciele", tylko dlatego że
    > ten konkretny głupek jechał ostro ponad swoje umiejętności.

    Ależ skąd, to są normalni ludzie.
    http://www.wiocha.pl/202727,Jest_wiocha