  • 81. Data: 2011-09-16 15:22:21
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 14:46, Andrzej Lawa pisze:

    > W sumie zależy jaka plama... Głowy nie dam, ale podejrzewam że i przy 50
    > nawet na lekkim łuku porządnie rozlana kałuża oleju sprawiłaby problem.

    Nawet jakby wydzwonili w słup, to w takim samochodzie nic by im się nie
    stało. Tym bardziej, że wytraciliby już część tej prędkości.

    > Tylko oczywiście w przypadku takiej kałuży droga powinna zostać
    > natychmiast zamknięta.

    Zgoda.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 82. Data: 2011-09-16 15:41:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 15:22, DoQ pisze:

    > Nawet jakby wydzwonili w słup, to w takim samochodzie nic by im się nie
    > stało. Tym bardziej, że wytraciliby już część tej prędkości.

    Mmmm... "takim" czyli jakim? Stanu technicznego przed wypadkiem nie
    znamy, a różni fachowcy robią takie przekręty, że włos się na głowie
    jeży (sam padłem ofiarą jednego partactwa, na szczęście było to tylko
    10km/h - pierwszy raz cieszyłem się z potwornych dziur i zatoru), bo
    stanięcie koła w poprzek nawet przy 80km/h byłby... bolesne).

  • 83. Data: 2011-09-16 15:43:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 15:41, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > 10km/h - pierwszy raz cieszyłem się z potwornych dziur i zatoru), bo
    > stanięcie koła w poprzek nawet przy 80km/h byłby... bolesne).

    Ale ty chyba jeździsz czymś małym i "papierowym" ?;)
    Oni jechali BMW 7xx, największy sedan w gamie BMW.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 84. Data: 2011-09-16 16:17:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    Friday, September 16, 2011, 2:26:27 PM, you wrote:

    > Nie ma przygruntowych przymrozków. Przygruntowe sa zające.

    http://www.google.com/search?q=%22przygruntowe+przym
    rozki%22&hl=pl

    "Nie ma takiego miasta - Lądyn - jest Lądek i Lądek Zdrój."

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 85. Data: 2011-09-16 17:56:40
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A Ty nadal nie skumałeś o co w ogóle chodzi.

    Objasnij zatem, prosze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 86. Data: 2011-09-16 18:14:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-16 17:56, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Objasnij zatem, prosze.

    Już wyjaśniałem.

  • 87. Data: 2011-09-16 18:23:22
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Chcesz postawić stalowe bariery wzdłuż każdej ulicy, chodników,
    > przystanków itp?

    Nie kazdej. Tylko tam, gdzie wypadniecie z toru jazdy (wszystko jedno z
    czyjej winy) grozi zderzeniem z nieodksztalcalna przeszkoda. Takim czyms
    sa filary wiaduktu, drzewa czy stalowo - betonowe latarnie na
    Pulawskiej. Na kazdym wiadukcie (na gorze) sa takie bariery, sa tez
    czesto na zakretach, w gorach. Nikt w tym nic dziwnego nie widzi, czemu
    osloniecie innych realnie zabojczych miejsc Cie tak dziwi?

    > Fajnie by wyglądały niektóre ulice (i przystanki),
    > Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Al. Ujazdowskie...

    Eee tam, bez vlepek nic nie wyglada fajnie;-)
    2 pierwsze ulice to raczej dla autobusow/taxi, ze wzgledu na male
    predkosci i niewielki ruch nie widze potrzeby zmieniania czegokolwiek. W
    Al. Ujazdowskich nie przypominam sobie jakiegos wiekszego dzwona.
    Natomiast na Pulawskiej co pare dni jest jakis mniej lub bardziej
    powazny wypadek. Czesto jego skutki sa powiekszane wlasnie przez dziela
    teoretykow drogownictwa, ktorzy uwazaja, ze wszyscy jezdza prawidlowo, a
    jak nie jezdza, to niech gina razem z ludzmi, ktorzy mieli nieszczescie
    znalesc sie w ich "zasiegu". To co mogloby sie skonczyc rozwaleniem
    tylko samochodu, konczy sie rozwaleniem ludzi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 88. Data: 2011-09-16 18:24:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 18:23:22 +0200 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

> [...]
    > czesto na zakretach, w gorach. Nikt w tym nic dziwnego nie widzi, czemu
    > osloniecie innych realnie zabojczych miejsc Cie tak dziwi?

    i każdą latarnię, i znak drogowy, i stojący koło drogi dom, i ...
    i moze jeszcze poduszeczkę?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 89. Data: 2011-09-16 18:36:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-16 18:24, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 18:23:22 +0200 osobnik zwany Pawel
    > \"O'Pajak\" wystukał:

    > i każdą latarnię, i znak drogowy, i stojący koło drogi dom, i ...
    > i moze jeszcze poduszeczkę?

    Na to wygląda. Ciekawe co zrobić np. z kierowcą/samochodem, który
    był łaskaw wjechać na stację metra (schodami) - nie tak dawna
    w Al. Niepodległości, stacja Racławicka :)

    http://www.youtube.com/watch?v=dqfkplQBlKA

  • 90. Data: 2011-09-16 18:49:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-16 11:12:04 +0000, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> said:

    > Powitanko,

    > Ciesze sie, ze w RP jest tylu zwolennikow kary smierci

    Wykonywana jest codziennie, więc nic dziwnego, że liczba zwolenników
    jest spora.

    > Narazie jest wymierzana za nieostroznosc, brak koncentracji.

    A jest coś dziwnego w tym, że działanie powoduje reakcję?
    Życie na tej planecie korzysta z tego systemu przez pół miliarda lat,
    jak dowodzą tego badania.

    > Very funny.

    Tak, to śmieszne, że ludziska z uporem usiłują zdjąć z siebie
    konieczność ponoszenia skutków swoich działań i przenoszenie tej
    odpowiedzialności na inżyniera ruchu i na blachy...

    > Stalowa bariera energochlonna, czy nawet decha, z pewnoscia dostarczyla
    > by tez sporo funu, tylko bez trupa

    Chwila! Czy wiesz o czym rozmawiamy?
    Bo ja o oznakowanym zwężeniu, przed którym stoi znak nakazujący nie
    gnać więcej niż 50 km/h.
    A ty o czym?

    --
    Bydlę