eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny przełom w e-pojazdach :-)Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Date: Tue, 30 May 2017 23:29:38 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <ogko87$q1c$1@node1.news.atman.pl>
    References: <c...@g...com>
    <oggnti$qb6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oggo14$mqd$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oggof8$mqd$4@node1.news.atman.pl> <oggon0$qra$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggos6$mqd$6@node1.news.atman.pl> <oggrs3$t3j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggs64$req$1@node1.news.atman.pl> <oghbj7$963$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <oghd93$a9l$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oghri7$7fi$9@node1.news.atman.pl>
    <592d38e6$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogjf2b$ptn$6@node2.news.atman.pl> <ogjr8o$r8m$1@node1.news.atman.pl>
    <ogjsi0$rsm$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1496179783 26668 46.21.210.209 (30 May 2017 21:29:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 May 2017 21:29:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.1.1
    In-Reply-To: <ogjsi0$rsm$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 170530-4, 2017-05-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606309
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-05-30 o 15:37, Shrek pisze:

    >>> Natomiast zalety standardowych wymiennych akumulatorów są ogromne.
    >>> Raz, że wymieniasz go szybciej niż obecnie tankujesz, dwa że możesz
    >>> "tankować" poza godzinami szczytu, trzy że nie musisz budować
    >>> rozproszonej infry do ładowania (co wcale ani tanie ani proste nie
    >>> jest), tylko zwozisz je na noc do GPZ/RPZ (tam gdzie kończą się linie
    >>> "wysokiego napięcia") i obciążasz transformator jak się nudzi bo
    >>> ludziki śpią. A potem znów rozwozisz na "stacje benzynowe". Dodatkowo
    >>> (co akurat dla nas jest średnią zaletą) łatwo to oakcyzować.
    >>>
    >> Na siłę udowadniacie coś niewykonalnego.
    >> Zastanów się chwilę ile zestawów akumulatorów wożonych
    >> do ładowania będzie miała stacja i ile takich stacji będzie ?
    >> Bo w małej stacji paliw potrafi "zatankować" tysiąc aut.
    >
    > 1000/powiedzmy 16 godzin bo w nocy to raczej pusto wychodzi 1 na minutę.
    > To raczej nie jest mała stacja:P

    Jest.
    Jak ma kilka dystrybutorów to średnia ma prawo wyjść klient co minutę.
    Duża to kilka zestawów dystrybutorów, zestaw jest jak masz do wyboru
    kilka rodzajów paliw na danym stanowisku.

    >> Ile zajmie ci magazyn na tysiąc zestawów akumulatorowych
    >
    > No liczymy - powiedzmy, że jeden 100x100x10cm. 1*1*0,1=0,1m3 tyle co 100
    > litrów benzyny. Ile srednio samochody tankują teraz? 30 litrów? no to
    > raptem 3 razy więcej.

    A teraz przypomnij sobie że zbiorniki masz wkopane w ziemię.
    Chcesz wkopać magazyn ? Można, tyle że koszt postawienia wzrośnie
    dwu lub trzykrotnie.

    >> i co zrobisz
    >> jak przejedzie klient tysiąc pierwszy ?
    >
    > To samo co teraz.
    >
    Teraz nic nie robisz bo nie ma klientów.
    :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: