eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny przełom w e-pojazdach :-)Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
  • X-Received: by 10.157.17.23 with SMTP id g23mr334579ote.4.1496069432667; Mon, 29 May
    2017 07:50:32 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.17.23 with SMTP id g23mr334579ote.4.1496069432667; Mon, 29 May
    2017 07:50:32 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.
    giganews.com!nntp.giganews.com!67no1300500itx.0!news-out.google.com!m134ni680it
    b.0!nntp.google.com!67no1300493itx.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 29 May 2017 07:50:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <oghbj7$963$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.22;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.22
    References: <c...@g...com>
    <oggnti$qb6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oggo14$mqd$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oggof8$mqd$4@node1.news.atman.pl> <oggon0$qra$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggos6$mqd$6@node1.news.atman.pl> <oggrs3$t3j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oggs64$req$1@node1.news.atman.pl> <oghbj7$963$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Mon, 29 May 2017 14:50:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 24
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606091
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, May 29, 2017 at 4:35:19 PM UTC+2, sirapacz wrote:
    > To jest proste jak się w to nie zagłębiasz bo na
    > poziomie szczegółów (gdzie ja szukam teoretycznego rozwiązania) nie
    > wygląda to kolorowo.
    >...
    >Można skontrolować to podczas ładowania - i taka
    > stacja ładuje i stwierdza że szrot....kto kupi nowy?

    Mozna np. zrobic np. tak, ze akumulatorami w calosci zajmuja sie firmy "tankujace
    prad"
    Czyli kupuje sie samochod bez aku, aku sa standardowe (zeby byla jakas konkurencja i
    wieksza dostepnosc). Podpisujac umowe w salonie przy okazji podpisuje sie umowe na
    aku (ktory zakladaja z wybranej firmy) i dalej sie jezdzi... wymienia na stacji na
    naladowany, w cenie wymiany jest zuzycie aku...
    Jesli moze byc ladowany w domu to jakas oplata za dzierzawe. Czyli reasumujac: kupuje
    sie samochod bez aku, a akumulatory wypozycza.

    Firma pozyczajaca powinna juz sama dbac o ich jakosc (np. moga miec jakie
    certfikowany sytem pomiarowy - ile i kiedy zaladowano / ile z nich pobrano) +
    wyswietlac jakis "STATUS" kierowcy, zeby jakiegos szajsu mu nie wlozyli...



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: