  • Data: 2017-05-29 17:13:37
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Wiesiaczek" <W...@v...pl> wrote in message
    news:ogh6tn$6pv$1@node1.news.atman.pl...

    > Bzdura...
    > Samochód w wypożyczalni jeździ rok i jest przyzwoicie serwisowany.
    >
    > Akumulatora raczej nie da się systematycznie serwisować?
    > Nie mam na myśli samego ładowania.
    >
    > Z kolei jego coroczny recykling będzie kosztował krocie, ekologia pójdzie
    > się jebać, a i tak nigdy nie dorówna takie zasilanie węglowodorom.
    >
    > U ile butla nawet zardzewiała będzie zawierała określoną masę gazu, to z
    > prądem już nie jest tak prosto.
    >
    > Przypomnę, że woltomierz nie wystarczy:)

    Takie akumulatory samochodowe mogą mieć wbudowaną
    dosyć sporych rozmiarów elektronikę która wspomaga
    równomierne ładowanie ich ale też może monitorować
    zużycie akumulatorów, liczyć ile cykli ładowania przeżyły itp.
    W laptopach Apple możesz w każdej chwili zobaczyć
    ile akumulator miał cykli ładowania i zorientować się na
    tej podstawie o jego technicznym wieku.