  • Data: 2017-12-23 10:07:31
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 22 Dec 2017 19:06:01 +0100, RadoslawF

    > Było "poczekaj cierpliwie" bez faszystowskich nawoływań do zakazów.

    Padło jedynie proste stwierdzenie, że samochody elektryczne są ZDROWSZe dla
    ludzi, na co zareagowałeś agresją, bo ci mogą twoją ulubioną trutkę
    spalinową zabronić używać.

    Rynsztoki wycofano z miast PRZYMUSEM, korelując powodowane tym choroby
    ludzi. Podobnie jak ZMUSZONO do odprowadzania ścieków do oczyszczalni
    zauważając wpływ na środowisko (także ludzi). Zanim zauważono negatywny
    wpływ spalania nafty i gazu na ulicach postęp na rzecz prądu dokonał się
    samoczynnie. Tyś się nagle obudził, że to samo chcą robić z trującymi
    kotłami i samochodami tylko dlatego, że nie byłeś świadkiem tamtych
    zdarzeń.

    > Tylko potrzeć jak obozy koncentracyjne zaproponujesz dla tych
    > z innym światopoglądem.

    Prawo Godwina, widzę, zadziałało wyjatkowo szybko w twoim wypadku...

    > Nie mogę z nich wyjechać kiedy wpisuje teksty:
    > "Spróbuj zaprzęgiem na autostradę wjechać... :P"

    No więc spróbuj skoro można sobie teraz podobno tak dowolnie wybrać i
    używać zaprzęgu na równi z samochodem.

    --
    Pozdor
    Myjk