  • Data: 2011-06-19 23:50:24
    Temat: Re: Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...
    Od: koziel <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Cze, 23:11, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Moze i bym nawet chcial, jak auto dobre, to mozna schowac sobie
    > w kieszen preferencje, to ma przede wszystkim wozic 4 litery. :-)
    > Jednak szczerze powiedziawszy przekopalem sie przez otozlom
    > i nie znalazlem zadnej godnej uwagi B6 2.0 FSI z manualem, która
    > by sie miescila w budzecie...
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    Drogi Kolego:

    ja mowie o silniku 2.0 5V 131KM - a nie FSI, bo te mialy wiecej KM. I
    szczerze powiem, ze w Polsce nie kupisz takiej dobrej A4, musialbys
    sprowadzic z Niemiec. Ostatnio z tydzien temu przywozilem taka i za
    2002 r z ladnym wyposazeniem, 2.0 benzyne wyszlo 28.000 PLN - auto
    bylo faktycznie od I wlasciciela, 180t km przebiegu - sprowadzane pod
    zamowienie. _ czyli da sie, ale nie na otozlomie ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.