  • Data: 2014-06-20 10:55:50
    Temat: Re: Kolejny pijak za kolkiem
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-18 21:53, MarcinJM pisze:

    > Wg mnie zmyslasz.

    No i trafiamy w sedno. Ty zarzucasz mi kłamstwo. Ja twierdzę, że
    twoja matka się puszcza.

    Nie zamierzam polimeryzować z człowiekiem, który podważa fakt
    brania przeze mnie udziału w zdarzeniu, które mi się nie
    przyśniło, było "regularne" etc. No po prostu nie mam na tyle
    fantazji by dyskutować na temat czy coś namacalnego co widzę i
    mogę dotknąć czy istnieje czy nie.

    EOT

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90