    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 6 Jun 2014 14:39:54 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Kolejny pijak za kolkiem

    On Fri, 6 Jun 2014, J.F. wrote:

    > Dnia Thu, 5 Jun 2014 12:10:24 -0700 (PDT), k...@g...com

    Przyznam że nie wiem.
    Jak oni ten alkohol wydłubują, żeby nie zmienić smaku reszty?
    Bo dosypanie "chemii" kłóci się ze starogermańską definicją
    piwa (naruszoną dopiero za czasów UE, nawet EWG nie było
    w stanie ruszyć "napoju z wody, cukru i chmielu" :>)

    Ale ja w innej sprawie:

    > Prawde mowiac, to jakos te bezalkoholowe nie rzucily mi sie w oczy.
    > Moze i sa, ale gdzies dobrze schowane, trzeba szukac.

    Powód leży tu (tekst cytatu przesunięty):

    Tak jest z dowolnym towarem - towar na który jest mniejszy
    popyt najczęściej jest trudniej dostępny (z podwersją: "znacznie
    trudniej") i droższy (z podwersją: "znacznie"), czasem objawia
    się to tak, że występują TYLKO wersje DROGIE.

    Posłużę się może bardzo offtopicznym przykładem: niech ktoś
    chętny spróbuje kupić tani, niskiej albo nawet średniej kategorii
    filtr fotograficzny ochronny ("water clear" lub "protective").
    Taki za 17 zł (dolna półka). Albo do 50zł (dolna granica
    stanów średnich). Albo nawet 100.
    Nie ma.
    Nie ma, bo dla ISTOTNEJ większości przypadków, równie dobry
    w tej roli jest filtr UV. Produkcja i dystrybucja się więc nie opłaca.
    Za to za 700 zł owszem, można sobie WC zażyczyć :>
    A za 1700 tym bardziej :>

    No kto sobie będzie zawracał promilem chętnych na butelkę
    bezalkoholowego, które będzie jako tako smakowało?
    Wiem, kogutkowi 10 zł za butelkę wte lub wewte jest bez różnicy ;)

    ???
    Toć to nawet herbatce z piołunu (świeżego) nie dorównuje,
    gdzie tu gorzkość widzisz...

    > Przyznaj sie - jestes alkoholikiem, ale teraz trzezwym, wiec wojujacym
    > :-)

    W myśl zasady "inni winni" wydedukowałeś, że jest "niepiwnym"?
    :D

    pzdr, Gotfryd