  • Data: 2011-07-21 16:08:26
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-21 13:56, mleko pisze:
    > Babcia z wózkiem sobie poczekała, być może nawet dla wnusia świeżą
    > bułeczkę w tym sklepie kupiła. Gość z Iveco rozładował w kilka chwil
    > pieczywo i pojechał je dostarczyć do kolejnych "nastu" sklepów. Wszyscy
    > szczęśliwi, tylko ty pół dnia ujadasz i wrzody zaczynają ci się robić.

    Jak w reklamie, co nie? Wszyscy sobie śpiewają pod nosem, gość z iveco
    z uśmiechem wyładowuje gorące bułeczki, ekspedientka się do niego
    uśmiecha. Babcia z radości, że musi czekać kręci kółeczka z wnuczkiem...

    > Po co ci one?

    Ja to się śmieję, jak ktoś piszę, że "ujadam" i mi się rzekomo robią
    wrzody od tego, że gościu zastawił chodnik.

    Widziałeś wyniki matury w tym roku? ;) Też nie ma co się tym
    przejmować.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)