  • 251. Data: 2011-10-19 12:04:41
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 11:08, kamil pisze:

    > BTW to kiedy kilku wioskowych głupków zrozumie różnicę między doniczką z
    > kwiatkiem przy fontannie a stalowymi ścianami?

    Narodziła się nowa łodyżka kwiatu PMSu - tym razem są to eksperci od
    urbanizacji, architektury krajobrazu i zagadnień z dziedziny ogrodnictwa.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 252. Data: 2011-10-19 12:05:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:04, DoQ wrote:

    > Narodziła się nowa łodyżka kwiatu PMSu - tym razem są to eksperci od
    > urbanizacji, architektury krajobrazu i zagadnień z dziedziny ogrodnictwa.

    Mogę specjalnie dla ciebie kobietę zapytać, dosyć się w życiu
    przestrzeni miejskiej naprojektowała, żeby wiedzieć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 253. Data: 2011-10-19 12:07:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:05, kamil pisze:

    > Mogę specjalnie dla ciebie kobietę zapytać, dosyć się w życiu
    > przestrzeni miejskiej naprojektowała, żeby wiedzieć.

    Po co? Przecież wiadomo, że znajoma poprze kwiat PMSu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 254. Data: 2011-10-19 12:08:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:02, Myjk wrote:
    > Wed, 19 Oct 2011 10:08:59 +0100, kamil

    > Udało się odgrodzić i zepchnąć na bok problem, zamiast go rozwiązać --
    > ponieważ burdy tak czy siak mają miejsce -- na stadionie czy poza nim, coś
    > jest niszczone albo ktoś okaleczony.

    Problemem jest prymitywna rozrywka wyzwalająca u takich półmózgów agresję.

    > Niczym się te rzeczy nie różnią. Obydwa atrybuty mają służyć temu samemu,
    > to tylko kwestia skali. Stalowa ściana wydaje Ci się absurdem, tak samo jak
    > dla mnie absurdem są stalowe słupki czy donice stawiane za zakazem, by
    > dodatkowo zmusić kogoś do myślenia.

    To że w Twoim i DOQa umysłach to się niczym nie różni nie zmieni faktu,
    że każdy normalny człowiek dostrzeże różnice między małym słupkiem czy
    doniczką, a zasiekami z frontu pierwszej wojny światowej.

    > Nie da się sprowadzić absurdu do absurdu.

    W wielu miastach dookoła takich placy stoją słupki, ławki czy inne
    doniczki. Wioskowe głupki tego nie dostrzegają i postulują za fosami i
    stalowymi ścianami. Nic na ich głupotę nie poradzę niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 255. Data: 2011-10-19 12:09:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:07, DoQ wrote:

    > Po co? Przecież wiadomo, że znajoma poprze kwiat PMSu.

    Sytuacja jest banalnie prosta, misiu kolorowy. Ty masz rozpierdoloną
    fontannę w mieście, a ja nie, bo mam przy deptakach słupki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 256. Data: 2011-10-19 12:10:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:02, kamil pisze:

> [...]
    th/images/DUB%20Dublin%20-%20Upper%20Camden%20Street
    %2002%203008x2000.jpg
    l_street/images/DUB%20Dublin%20-%20flower%20market%2
    0in%20Moore%20Street%203008x2000.jpg
    > I widzisz tam po trzy billboardy mcdonalda i podpasek na każdej ścianie?
    > bo ja tylko po jednym szyldzie firmy, która ma w tym miejscu siedzibę,
    > zamiast 12, jeden wystający dalej od drugiego.

    Widzę "wyrafinowane" szyldy Pan TV, To Let, Bingo i ogólny burdel czyli
    misz-masz. Ale wiem, że dla ciebie są one prześliczne i estetyczne, bo
    pochodzą z zachodu. Mięso pewnie też ci w gardle staje w przeciwieństwie
    do meatu który ubóstwiasz.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 257. Data: 2011-10-19 12:14:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:10, DoQ wrote:

> [...]
    > misz-masz. Ale wiem, że dla ciebie są one prześliczne i estetyczne, bo
    > pochodzą z zachodu. Mięso pewnie też ci w gardle staje w przeciwieństwie

    Przynudzasz trochę i po raz kolejny przedstawiasz mentalność dresa, dla
    którego jego dzielnica jest najlepsza na świecie, chociaż zakutej pałki
    z niej nie wystawił na dłużej, niż wycieczka po zakupy.

    Tutaj masz przykład, jak zadbane miasto wygląda:

    http://www.cesutherland.com/journal/wp-content/uploa
    ds/2007/05/edinburgh_street2.jpg

    http://www.edinburghseasons.com/wp-content/uploads/2
    009/06/victoria-street-edinburgh.jpg

    http://equivocality.com/images/2011/06/scotland/day-
    9/edinburgh-street-3.jpg

    Zasypanie polski reklamami podpasek, mrugającymi LEDowymi billboardami i
    innym śmieciem jest akurat faktem, z którego nawet co niektóre władze
    miejskie zaczęły zdawać sobie sprawę. Jeszcze tylko nauczą się traktować
    bydło malujące sprayem penisy i LEGIA PANY na każdej odrestaurowanej
    ścianie i będziemy mieć przełom.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 258. Data: 2011-10-19 12:16:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:09, kamil pisze:

    > Sytuacja jest banalnie prosta, misiu kolorowy. Ty masz rozpierdoloną
    > fontannę w mieście, a ja nie, bo mam przy deptakach słupki.

    I myśleć nie musisz nie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 259. Data: 2011-10-19 12:19:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 11:16, DoQ wrote:

    > I myśleć nie musisz nie?

    Muszę czy nie, twoja argumentacja rozbija się o fakt, że fontanny nie masz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 260. Data: 2011-10-19 12:29:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 12:14, kamil pisze:

    > Przynudzasz trochę i po raz kolejny przedstawiasz mentalność dresa, dla
    > którego jego dzielnica jest najlepsza na świecie, chociaż zakutej pałki
    > z niej nie wystawił na dłużej, niż wycieczka po zakupy.

    ROTFL - a ty jaką mentalność przedstawiasz?
    Beznamiętnie zachłystujesz się tym "zachodem" i przechwalasz na każdej
    grupie, nawet na foto cyfrowej coś brzęczałeś. Dosłownie, jak prosty
    chłop z lubelskiej wsi, zapakowany z pętem kiełbasy do IŁa62 w roku
    1980, dla którego eternit jest wyrafinowanym pokryciem dachu. Nawet
    gówno by ci smakowało, gdyby opakowanie miało ładną etykietkę z
    napisami po angielskiemu.

    > Tutaj masz przykład, jak zadbane miasto wygląda:

    Fantastyczne
    http://www.mapofpoland.net/poland-photos-12040/Uniwe
    rsytet-Warszawski-Krakowskie-Przedmiescie-Warszawa.j
    pghttp://histmag.org/grafika/articles/krakowskie_prz
    edmiescie/KrakowskiePrzedmiescie-widokztarasu.JPG
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/3/la/zd/mg4y/AlNlEK
    68di4YHeMXsX.jpg
    http://wmiasto.files.wordpress.com/2010/08/kiosk-ams
    -warszawa-krakowskie-przedmiescie.jpg
    http://x.garnek.pl/ga1323/3af37a13968487a3774742a3/w
    arszawa_krakowskie_przedmiescie.jpg

    Widzisz tu billboardy na każdej polskiej kamienicy? I patrz, nawet
    słupków nie ma.

    > miejskie zaczęły zdawać sobie sprawę. Jeszcze tylko nauczą się traktować
    > bydło malujące sprayem penisy i LEGIA PANY na każdej odrestaurowanej
    > ścianie i będziemy mieć przełom.

    ROTFL jasne, bo brytyjczycy to oaza elokwencji i dobrego wychowania.

    Pozdrawiam
    Paweł