  • 241. Data: 2011-10-19 10:53:51
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > E, to nie jest konieczne przy odrobinie pomysłowości. Można np. położyć
    > cegłówkę
    > na pedał gazu i szybko wyskoczyć.

    To już jest oszustwo ubezpieczeniowe i jest powszechnie praktykowane.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 242. Data: 2011-10-19 11:05:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/10/2011 19:58, Robert Rędziak wrote:

    > http://refotografie.blogspot.com/2011/10/kino-swit-b
    aucki-rynek-5_02.html

    Jednego nigdy nie zrozumiem - dlaczego każdy budynek musi w Polsce zaraz
    być obwieszony 20 szyldami i obleśnymi, złażącymi w deszczu billboardami?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 243. Data: 2011-10-19 11:08:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 07:32, Myjk wrote:
    > Tue, 18 Oct 2011 14:11:44 +0100, kamil

    > Ponieważ nie ma żadnej różnicy pomiędzy ogradzaniem murawy przed kibolami,
    > a ogradzaniem słupkami czy betonowymi klocami (siatką?) fontanny przed
    > ślepymi kierowcami nie potrafiącymi czytać znaków -- problem w tym, że nie
    > potrafisz lub nie chcesz tego zrozumieć, więc "sprytnie" zjeżdżasz z
    > tematu.

    Czekaj, czekaj. Kiboli dało się łatwo odgrodzić bez szkody dla reszty
    ludzi tak samo, jak da się postawić donice z kwiatkami bez szkody dla
    odwiedzających fontannę. Proste "jak dymanie".

    > BTW To kiedy zaczynacie postulować z RoManem o progi zwalniające na każdej
    > ulicy, słupki w miejscu pojedynczej linii ciągłej czy stalowe ściany w
    > miejscu podwójnej ciągłej?

    BTW to kiedy kilku wioskowych głupków zrozumie różnicę między doniczką z
    kwiatkiem przy fontannie a stalowymi ścianami?

    > Może niepotrzebnie będziecie się bawić w półśrodki i postawicie postulat,
    > aby nie można było wychodzić z domu? Koszty przepisu dla miasta zerowe,
    > samorządy nic nie będą musiały budować dla obywateli, nic nie będą musiały
    > ogradzać, toż to "cysty zysk" dla wszystkich obywateli!!!!!1111naście

    O widzisz - znów sprowadzasz wszystko do absurdu. A może zbombardujemy
    całą ziemie atomami? Zlituj się i nie pogrążaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 244. Data: 2011-10-19 11:09:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 08:40, Jakub Witkowski wrote:

    > Ci bez AC to przecież idioci

    Pacz pan, i nawet idioci zamykają, a urzędas nie potrafi kwiatka przed
    fontanną postawić. To ci heca.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 245. Data: 2011-10-19 11:26:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 11:05, kamil pisze:
    aucki-rynek-5_02.html
    > Jednego nigdy nie zrozumiem - dlaczego każdy budynek musi w Polsce zaraz
    > być obwieszony 20 szyldami i obleśnymi, złażącymi w deszczu billboardami?

    Nie tylko w Polsce i nie każdy.

    http://www.tropicalisland.de/ireland/dublin/city_sou
    th/images/DUB%20Dublin%20-%20Upper%20Camden%20Street
    %2002%203008x2000.jpg

    Tu nie da się wjechać TIRem - widocznie bazar to jest to.
    http://www.tropicalisland.de/ireland/dublin/o_connel
    l_street/images/DUB%20Dublin%20-%20flower%20market%2
    0in%20Moore%20Street%203008x2000.jpg

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 246. Data: 2011-10-19 11:26:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-19 11:09, kamil pisze:

    > Pacz pan, i nawet idioci zamykają

    bo nie mają AC ;)

  • 247. Data: 2011-10-19 11:35:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    BTW: czyż nie naturalniej i czytelniej wyglądałaby nasza konwersacja wg "ąęć"-a? ;)

  • 248. Data: 2011-10-19 12:00:01
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]

    > jednak tam był zakaz wjazdu dla ciężarówek. Miałem nosa żeby pociągnąć

    > temat zakazu w niepewności, tylko czekałem aż znajdą kolejny "haczyk" i

    > proszę... ;) Wypisz wymaluj rozumowanie wg. Macierewicza - "przecież

    > rusek MUSI być winny - jeśli niewinny to chociaż współwinny".

    > Albo przykład ZOO -"Nie dokarmiać zwierząt" czy "Nie przechodzić przez

    > płot". Co i raz znajdzie się jakiś cymbał który pokona płot. Oczywiście

    > wg. tutejszych trendów winne będzie kierownictwo ZOO, bo płot udało się

    > sforsować.

    > Już się dowiedziałeś że to doskonały pomysł ;)

    Ewidentna wina straży miejskiej["po to oni sa"]
    W Krakowie taka rzecz nigdy by sie nie wydazyła.
    -Spróbuj napic sie piwa na rynku,lub wjedz autem po dziesiatej ,zaparkuj nie
    własciwie juz po 2min.zjawia sie patrol strazy.
    A tam pewno straznik obsługujący kamerę zasnął zmeczony!!!???
    pozdro.jack

  • 249. Data: 2011-10-19 12:02:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Oct 2011 10:08:59 +0100, kamil

    > Czekaj, czekaj. Kiboli dało się łatwo odgrodzić bez szkody dla reszty
    > ludzi tak samo, jak da się postawić donice z kwiatkami bez szkody dla
    > odwiedzających fontannę. Proste "jak dymanie".

    Udało się odgrodzić i zepchnąć na bok problem, zamiast go rozwiązać --
    ponieważ burdy tak czy siak mają miejsce -- na stadionie czy poza nim, coś
    jest niszczone albo ktoś okaleczony.

    > BTW to kiedy kilku wioskowych głupków zrozumie różnicę między
    > doniczką z kwiatkiem przy fontannie a stalowymi ścianami?

    Niczym się te rzeczy nie różnią. Obydwa atrybuty mają służyć temu samemu,
    to tylko kwestia skali. Stalowa ściana wydaje Ci się absurdem, tak samo jak
    dla mnie absurdem są stalowe słupki czy donice stawiane za zakazem, by
    dodatkowo zmusić kogoś do myślenia.

    > O widzisz - znów sprowadzasz wszystko do absurdu.

    Nie da się sprowadzić absurdu do absurdu.

    > A może zbombardujemy całą ziemie atomami?

    To się trzyma Twojej linii myślenia.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 250. Data: 2011-10-19 12:02:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/10/2011 10:26, DoQ wrote:

> [...]
    > http://www.tropicalisland.de/ireland/dublin/o_connel
    l_street/images/DUB%20Dublin%20-%20flower%20market%2

    I widzisz tam po trzy billboardy mcdonalda i podpasek na każdej ścianie?
    bo ja tylko po jednym szyldzie firmy, która ma w tym miejscu siedzibę,
    zamiast 12, jeden wystający dalej od drugiego.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net