  • Data: 2011-10-19 12:47:19
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-10-2011 12:41, kamil pisze:
    > Bo to nie pierwszy raz, kiedy pokazujesz swoją ignorancję w podobnych
    > tematach.

    Serio? W którym miejscu niby? Twierdząc, że nie każda ulica w Polsce
    jest obwieszona reklamami jak ulice Dublina?

    > Modę na co, na upchnięcie w Warszawie 10x więcej billboardów, niż w
    > większych zachodnich miastach?

    Znowu ROTFL - Nowy York nie jest większym zachodnim miastem? Na Times
    Square nie ma billboardów i reklam? Bo obawiam się że tylko w tym
    miejscu jest ich więcej niż w całej Wa-wie.

    Pozdrawiam
    Paweł