  • Data: 2011-10-19 12:51:45
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/10/2011 11:47, DoQ wrote:

    > Serio? W którym miejscu niby? Twierdząc, że nie każda ulica w Polsce
    > jest obwieszona reklamami jak ulice Dublina?

    Że nie każda to oczywiste, ale przejdź się przez 100 ulic w tym
    Dublinie, przejdź się przez 100 ulic w porównywalnym wielkościowo
    Polskim mieście i podlicz ile reklam minąłeś.

    > Znowu ROTFL - Nowy York nie jest większym zachodnim miastem? Na Times
    > Square nie ma billboardów i reklam? Bo obawiam się że tylko w tym
    > miejscu jest ich więcej niż w całej Wa-wie.

    Kultura amerykańska "nieco" różni się od europejskiej. Europa od
    bezmyślnego wydawania pozwoleń na reklamę zaczyna odchodzić, bądź jak w
    niektórych miejscach - nigdy do tego nie dopuściła.

    Podajesz przykład części NY, który swoją sławę zawdzięcza po części
    właśnie tym reklamom. Świetnie, co będzie następne?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net