  • Data: 2011-10-19 12:14:56
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/10/2011 11:10, DoQ wrote:
    > W dniu 19-10-2011 12:02, kamil pisze:
    >
    >>> http://www.tropicalisland.de/ireland/dublin/city_sou
    th/images/DUB%20Dublin%20-%20Upper%20Camden%20Street
    %2002%203008x2000.jpg

    l_street/images/DUB%20Dublin%20-%20flower%20market%2
    0in%20Moore%20Street%203008x2000.jpg

    > Widzę "wyrafinowane" szyldy Pan TV, To Let, Bingo i ogólny burdel czyli
    > misz-masz. Ale wiem, że dla ciebie są one prześliczne i estetyczne, bo
    > pochodzą z zachodu. Mięso pewnie też ci w gardle staje w przeciwieństwie
    > do meatu który ubóstwiasz.

    Przynudzasz trochę i po raz kolejny przedstawiasz mentalność dresa, dla
    którego jego dzielnica jest najlepsza na świecie, chociaż zakutej pałki
    z niej nie wystawił na dłużej, niż wycieczka po zakupy.

    Tutaj masz przykład, jak zadbane miasto wygląda:

    http://www.cesutherland.com/journal/wp-content/uploa
    ds/2007/05/edinburgh_street2.jpg

    http://www.edinburghseasons.com/wp-content/uploads/2
    009/06/victoria-street-edinburgh.jpg

    http://equivocality.com/images/2011/06/scotland/day-
    9/edinburgh-street-3.jpg

    Zasypanie polski reklamami podpasek, mrugającymi LEDowymi billboardami i
    innym śmieciem jest akurat faktem, z którego nawet co niektóre władze
    miejskie zaczęły zdawać sobie sprawę. Jeszcze tylko nauczą się traktować
    bydło malujące sprayem penisy i LEGIA PANY na każdej odrestaurowanej
    ścianie i będziemy mieć przełom.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil