  • Data: 2011-10-17 16:43:12
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tniesz cytaty za mocno - widziałem film umieszczony na stronie. Nie
    > wyjaśnia nic w sprawie lżejszych pojazdów.

    Nie tne cytatów za mocno.
    Jeszcze jeden Twój cytat:
    "Wskaż mi na tym zdjęciu, co mu ma przeszkodzić we wjeździe na plac. Bo
    ja tam niczego takiego nie widzę."
    Moja odpowiedz: bez wzgledu na to, co tam w okolicy na znakach wladza
    samorzadowa i inna sobie poustawiala, zdrowy rozsadek powinien przeszkodzic
    we wjezdzie na plac. I wszystko.
    Nie wiem czemu ale ja po pierwszyc kadrach filmu nawet przez chwile sie nie
    zastanawialem, czy tam jest zakaz wjazdu czy nie ma - po prostu nie
    wyobrazam sobie TIR-a na tym placu. I tyle. Znaki mi do tego nie są
    potrzebne.