-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer01.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f4909fd$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5f49699a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5f499bbe$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5f4a0553$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<l...@p...z.dialoga>
<5f4c9a89$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@p...z.dialoga>
<5f4e7f7a$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<3953112926$20200902093822@squadack.com>
In-Reply-To: <3953112926$20200902093822@squadack.com>
Subject: Re: Kolejny inny impuls dla elektromobilności
Date: Wed, 2 Sep 2020 12:19:48 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <5f4f71c7$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.105.213
X-Trace: 1599041991 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 83.30.105.213:57372
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2273
X-Received-Body-CRC: 396348791
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684024
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:3953112926$2...@s...com.
..
Hello J.F., Tuesday, September 1, 2020, 7:06:01 PM, you wrote:
[...]
>> A tak swoja droga - mimo, ze prad wychodzi imponujacy ... silniki
>> zasadniczo maja rozmiar zalezny od mocy, napiecie i prad sa
>> drugorzedne ...
>Nieprawda. Przy niskim napięciu masz problem nawijania małej liczby
>zwojów mnóstwem miedzi. I prądy wyrównawcze pomiędzy drutami
>nawojowymi. Przy wyższych napięciach masz problem izolacji - zabiera
>miejsce miedzi. Dokładnie takie same problemy jak z transformatorami.
Czyli tak zle a siak niedobrze ... na jedno wychodzi :-)
IMO - dopoki nie masz tak, ze masz jeden zwoj, to zawsze te N zwojow
na wysokie napiecie mozna podzielic i polaczyc rownolegle.
I tylko na doprowadzeniu kabli do silnika tracisz, bo grube musza byc
...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.20 13:18 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=