eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny inny impuls dla elektromobilnościRe: Kolejny inny impuls dla elektromobilności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer01.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f4909fd$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f49699a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f499bbe$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f4a0553$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@p...z.dialoga>
    <5f4c9a89$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...z.dialoga>
    <5f4e7f7a$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <3953112926$20200902093822@squadack.com>
    In-Reply-To: <3953112926$20200902093822@squadack.com>
    Subject: Re: Kolejny inny impuls dla elektromobilności
    Date: Wed, 2 Sep 2020 12:19:48 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <5f4f71c7$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.105.213
    X-Trace: 1599041991 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 83.30.105.213:57372
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2273
    X-Received-Body-CRC: 396348791
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684024
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3953112926$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F., Tuesday, September 1, 2020, 7:06:01 PM, you wrote:
    [...]
    >> A tak swoja droga - mimo, ze prad wychodzi imponujacy ... silniki
    >> zasadniczo maja rozmiar zalezny od mocy, napiecie i prad sa
    >> drugorzedne ...

    >Nieprawda. Przy niskim napięciu masz problem nawijania małej liczby
    >zwojów mnóstwem miedzi. I prądy wyrównawcze pomiędzy drutami
    >nawojowymi. Przy wyższych napięciach masz problem izolacji - zabiera
    >miejsce miedzi. Dokładnie takie same problemy jak z transformatorami.

    Czyli tak zle a siak niedobrze ... na jedno wychodzi :-)

    IMO - dopoki nie masz tak, ze masz jeden zwoj, to zawsze te N zwojow
    na wysokie napiecie mozna podzielic i polaczyc rownolegle.

    I tylko na doprowadzeniu kabli do silnika tracisz, bo grube musza byc
    ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: