eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny inny impuls dla elektromobilnościRe: Kolejny inny impuls dla elektromobilności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f4909fd$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f49699a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f499bbe$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f4a0553$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@p...z.dialoga>
    <5f4c9a89$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...z.dialoga>
    In-Reply-To: <i...@p...z.dialoga>
    Subject: Re: Kolejny inny impuls dla elektromobilności
    Date: Tue, 1 Sep 2020 19:06:01 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <5f4e7f7a$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.129.191
    X-Trace: 1598979962 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 83.30.129.191:53962
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2234
    X-Received-Body-CRC: 2156486785
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683959
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "p0li" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i...@p...z.dialoga...
    >T->Dnia 2020-08-31 08:36:52 niejaki Maciek napisał:
    >> W osobówkach z tego co rozumiem położyli nacisk na bezpieczeństwo
    >> pod
    >> kątem potencjalnego porażenia. Dało się tak zrobić.

    >ztcw to ta technologia nie pozwala na wyższe napięcia a łączyć tego
    >się nie
    >da- i dlatego jest tylko ciekawostką

    Byloby to dziwne - a przeciez juz sa polaczone, skoro maja 48V.

    Byc moze chodzi o to ciekle paliwo - jesli cele są polaczone
    szeregowo, to gdzies w rurkach doprowadzajacych jest roznica
    potencjałow.
    Ale to mozna rozwiazac instalujac chocby kilka osobnych i
    odizolowanych zbiornikow.

    Albo po prostu kilka przetwornic łączonych szeregowo, choc na 400kW
    ... moze byc problem.
    Ale moze wystarczy 100kW :-)

    A tak swoja droga - mimo, ze prad wychodzi imponujacy ... silniki
    zasadniczo maja rozmiar zalezny od mocy, napiecie i prad sa
    drugorzedne ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: