eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny inny impuls dla elektromobilności › Re: Kolejny inny impuls dla elektromobilności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!weretis.net!fee
    der8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-m
    edia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
    da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kolejny inny impuls dla elektromobilności
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f4909fd$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f49699a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <4781484065$20200829102306@squadack.com>
    <5f4adaa0$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <4pk1ncjnip4z$.1baevb5cla1a.dlg@40tude.net>
    <5f4b6146$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Sun, 30 Aug 2020 10:38:38 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.1.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f4b6146$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 200830-0, 30.08.2020), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 37
    Message-ID: <5f4b658e$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.123.130
    X-Trace: 1598776718 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17347 79.184.123.130:55948
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2910
    X-Received-Body-CRC: 2519528028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683695
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-08-30 o 10:20, Maciek pisze:
    >> Pięknie wygląda ale jak dotąd "The feasibility of nanoFlowcell's
    >> promises has been questioned" (patrz wiki).
    >
    > To mnie akurat nie dziwi, jeżeli ktoś topił kasę przez lata np. w rozwój
    > technologi wodorowej i nie jest w stanie jej wdrożyć a pojawia się coś
    > innego potencjalnie mającego szansę "zaskoczyć" - cieszyć się nie będzie.
    >
    >> A w wielu innych
    >> opracowaniach wzmiankuje się że główną wadą aku przepływowych jest niska
    >> gęstość energii.
    >>
    >
    > j.w
    >
    > "At the current development status, we are achieving an energy density
    > of 600 Wh per litre with bi-ION. Compared with lithium-ion batteries of
    > the kind used in most electric vehicles, a nanoFlowcell(R) running on
    > bi-ION delivers sufficient energy for five times the range of a
    > conventional electric vehicle."
    >
    > "Na obecnym etapie rozwoju osiągamy gęstość energii 600 Wh na litr z
    > bi-ION. W porównaniu z akumulatorami litowo-jonowymi stosowanymi w
    > większości pojazdów elektrycznych, nanoFlowcell(R) działający na zasadzie
    > bi-ION dostarcza energii wystarczającej na pięciokrotnie większy zasięg
    > niż konwencjonalny pojazd elektryczny."
    >
    > https://www.nanoflowcell.com/what-we-do/innovation-r
    esearch/bi-ion
    >
    > No i pytanie wierzyć czy nie wierzyć? Dokumentacji technologii dla
    > niedowiarków nikt nie udostępni. Samochody demo niby jeżdżą. Projekt
    > rozwijają dalej.

    Zdaje się, że z tą technologią jest jak z zimną fuzją termojądrową -
    póki co nie powtórzono genialnych doświadczeń dwóch wynalazców
    (naukowców) :-)
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: