-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Kolejny inny impuls dla elektromobilności
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f4909fd$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5f49699a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<4781484065$20200829102306@squadack.com>
<5f4adaa0$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<4pk1ncjnip4z$.1baevb5cla1a.dlg@40tude.net>
From: Maciek <maciek@>
Date: Sun, 30 Aug 2020 10:20:21 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <4pk1ncjnip4z$.1baevb5cla1a.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl-PL
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <5f4b6146$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 194.0.101.247
X-Trace: 1598775622 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 512 194.0.101.247:58196
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2481
X-Received-Body-CRC: 4272233871
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683692
[ ukryj nagłówki ]> Pięknie wygląda ale jak dotąd "The feasibility of nanoFlowcell's
> promises has been questioned" (patrz wiki).
To mnie akurat nie dziwi, jeżeli ktoś topił kasę przez lata np. w rozwój
technologi wodorowej i nie jest w stanie jej wdrożyć a pojawia się coś
innego potencjalnie mającego szansę "zaskoczyć" - cieszyć się nie będzie.
> A w wielu innych
> opracowaniach wzmiankuje się że główną wadą aku przepływowych jest niska
> gęstość energii.
>
j.w
"At the current development status, we are achieving an energy density
of 600 Wh per litre with bi-ION. Compared with lithium-ion batteries of
the kind used in most electric vehicles, a nanoFlowcell(R) running on
bi-ION delivers sufficient energy for five times the range of a
conventional electric vehicle."
"Na obecnym etapie rozwoju osiągamy gęstość energii 600 Wh na litr z
bi-ION. W porównaniu z akumulatorami litowo-jonowymi stosowanymi w
większości pojazdów elektrycznych, nanoFlowcell(R) działający na zasadzie
bi-ION dostarcza energii wystarczającej na pięciokrotnie większy zasięg
niż konwencjonalny pojazd elektryczny."
https://www.nanoflowcell.com/what-we-do/innovation-r
esearch/bi-ion
No i pytanie wierzyć czy nie wierzyć? Dokumentacji technologii dla
niedowiarków nikt nie udostępni. Samochody demo niby jeżdżą. Projekt
rozwijają dalej.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.20 10:38 JDX
- 30.08.20 10:38 T.
- 30.08.20 11:55 Maciek
- 30.08.20 12:32 robot
- 30.08.20 23:31 p0li
- 30.08.20 23:32 p0li
- 30.08.20 23:34 p0li
- 31.08.20 00:01 Robert Wańkowski
- 31.08.20 08:36 Maciek
- 31.08.20 23:32 p0li
- 01.09.20 19:06 J.F.
- 02.09.20 08:23 Maciek
- 02.09.20 09:38 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.20 12:19 J.F.
- 02.09.20 13:18 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=