  • 11. Data: 2011-11-07 15:06:20
    Temat: Re: [OT] Re: Kolejny
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie.

    > Fajny filmik wyświetla się w proponowanych:
    > http://www.dailymotion.com/video/xm4syk_mercedes-and
    -daewoo-crash_auto
    > Odpowiednie uderzenie małym autem i SUV turla się jak piłka.
    Miałem identycznego dzwona CR-V z Uno. Tylko nikt nie hamował.
    Zrobiłem piruet 375st. w powietrzu (tak myślę, bo nawet opony nie piszczały,
    poduszki nie wystrzeliły a było jak na karuzeli) i wylądowałem prawie w
    kierunku jazdy.
    Ja miałem na liczniku 60, kierownik Uno twierdził, że 80.
    Po wszystkim odjechałem CR-V o własnych siłach. Inna sprawa, że bok od drzwi
    kierowcy po tylny zderzak + tylny wahacz do wymiany. Szyby i klosze wytrzymały.
    Uno bez przodu poszło do kasacji.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 12. Data: 2011-11-07 15:06:30
    Temat: Re: [OT] Re: Kolejny "fantastyczny" patent.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-07, kamil d <k...@t...pl> wrote:

    > Fajny filmik wyświetla się w proponowanych:
    > http://www.dailymotion.com/video/xm4syk_mercedes-and
    -daewoo-crash_auto
    > Odpowiednie uderzenie małym autem i SUV turla się jak piłka.

    W połączeniu z odpowiednią przeszkodą stałą... W odpowiednich warunkach
    to każdy się przeturla.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-11-07 15:10:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > kierowcy po tylny zderzak + tylny wahacz do wymiany. Szyby i klosze wytrzymały.

    Wez no moze przycisk wyslania naciskaj klawiaturowo?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-11-07 16:00:51
    Temat: Re: Kolejny "fantastyczny" patent.
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-11-07 14:21, babinicz pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,121,title,Koniec-obijania-drzw
    i-na-parkingach,wid,13958443,wiadomosc.html

    Bzdura. Nie zabezpiecza moich drzwi przed przywaleniem przez kogoś. A
    przydałoby się, coś a la reaktywny pancerz w "Twardym" :]

  • 15. Data: 2011-11-07 16:11:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin babinicz

    > http://moto.wp.pl/kat,121,title,Koniec-obijania-drzw
    i-na-
    parkingach,wid,13958443,wiadomosc.html

    Ludzie się przyzwyczają do napieprzania drzwiami w co popadnie, patent,
    jak to u Forda, po paru latach się zepsuje i efekt będzie nietrudny do
    przewidzenia.

  • 16. Data: 2011-11-07 16:23:47
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Robson"

    > Bzdura. Nie zabezpiecza moich drzwi przed przywaleniem przez kogoś. A
    > przydałoby się, coś a la reaktywny pancerz w "Twardym" :]

    Zawsze możesz swoimi drzwiami przywalić w odpowiedzi i już masz
    reaktywność ;-)

  • 17. Data: 2011-11-07 20:01:17
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    ..
    > Wez no moze przycisk wyslania naciskaj klawiaturowo?
    Przepraszam najmocniej, to właśnie było: "klawiaturowo" :-O
    Poddaje się. Będę pisał z innych sprzętów.
    Nie mam już siły na ten zestaw.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 18. Data: 2011-11-07 20:17:58
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Nov 2011 14:21:15 +0100, "babinicz" <b...@o...pl>
    wrote:

    >http://moto.wp.pl/kat,121,title,Koniec-obijania-drz
    wi-na-parkingach,wid,13958443,wiadomosc.html

    Jakieś półtora miesiąca temu pokazywali to w TV w działaniu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-11-09 14:57:00
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    AZ wrote:
    i-na-parkingach,wid,13958443,wiadomosc.html

    > Wszystko co ciekawe zostalo juz wymyslone, wiec wymysla sie takie
    > pierdoly. Teraz wszyscy beda zamaszycie otwierac drzwi [...]

    Po to by walnąć ich dołem w taką fqajną rurę chroniącą ścianę na wielu
    zadaszoncyh parkingach ;)

    pzdr
    \SK

  • 20. Data: 2011-11-11 00:54:07
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "babinicz" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://moto.wp.pl/kat,121,title,Koniec-obijania-drzw
    i-na-parkingach,wid,13958443,wiadomosc.html

    ta guma, pomyslales o utylizacji i ochronie srodowiska?
    ty komus nnie obijesz a cie obije gruba baba

    moze wrocic do podstaw i przeprojektowac waskie miejsca parkingowe ?
    bo naprawde wszedzie juz ciezko zaparkowac i wysiasc