  • 131. Data: 2020-05-02 09:54:00
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    >
    > Mam też tu 64W10 zainstalowany nie wiem kiedy, bo nie ja go instalowałem.
    > Qpiłem Acera z zainstalowanym W64, zaadaptowałem (choćby inaczej
    > nazwałem,
    > wywaliłem sklepowego juzera i wstawiłem siebie jako juzera, dając prawa
    > nadzorcze) i skopiowałem na dysk, który wstawiłem tutaj.
    >
    > Na Acerze też mam ten 64W10 zainstalowany w sklepie.
    >
    > 64W10 do tej pory nie instalowałem.

    > Liczyłeś na to, że na SSD będzie inny Win niż na HDD?
    > Że 'Przeminęło z wiatrem' skserowane na stosowny papier
    > da "Pana Tadeusza, czyli ostatni zajazd na Litwie'?

    Liczę że SSD wyeliminuje tą niewątpliwą wadę Windowsów.

  • 132. Data: 2020-05-02 09:54:40
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    > prostu nie chciał tej paczki! Nie chciał, bo wybrał inne paczki!
    > [nie... paczkomat przyjął inne paczki -- to ja wybieram...
    > wybieram paczki z paczkomatu... pogubiłem się już w tym
    > wszystkim... najpierw wybieram paczkomat a później wybieram
    > z niego paczki... chyba tak... wybieram paczki z tego
    > paczkomatu, który wybrałem do wybierania... chyba nie...
    > najpierw wybieram zaqpy, następnie wybieram szmal z karty,
    > później wybieram paczkomat, ażeby z niego wybrać paczkę...
    > muszę to zapisać -- żeby nie gubić się w przyszłości, jak

    Czysta partyzantka.. Ale na własne życzenie, bo co stoi na przeszkodzie
    abyś zamówienia składał na domowy adres?  Też w czwartek zamówiłem
    system do monitoringu, ale nigdzie nie będę polował na przesyłkę -
    poczekam na kanapie aż kurier zapuka do drzwi.

  • 133. Data: 2020-05-02 09:55:30
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    > okazję do przebootowania, przebootowałem na WXP-B.
    >
    > -=-
    >
    > Wracając do czekającej paczki -- może nawet zapłakanej...
    >
    > Okazało się, że ułomni skierował tę paczuchę do ślepca,
    > bo ta paczucha była w samej bieliźnie -- znaczy, z samą
    > bielizną...
    >
    > (ułomni to Urząd Łatwej Ochrony Moralności Narodu Innego)
    >
    > Cwaniactwo jak widać zostało ukrócone! Spryciara,
    > myślała, że wiadomo czym zawojuje świat... A tu
    > takie coś -- dostała się ślepemu... Któren mógł
    > ją co najwyżej wymacać -- jak każdą inną...

    Dziękuję.

    Czyli mniej wiecej jest to norma czasu zamykania.  Za to dość długo Ci
    się uruchamia. U mnie dzieje się to w niespełna pół minuty. Jednak
    system jest nieomal goły/niedawno instalowany. A miałeś kiedy XP na SSD?

    Jasne - precz z cwaniactwem! Niech żyje kapitalizm... ;-)

  • 134. Data: 2020-05-02 09:55:58
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" 5ea824d0$0$540$6...@n...neostrada.pl

    > Nie był ślepy -- miał oko, ale trzymał je rękami...
    > [pewnie mu wybili podczas wiejskiej zabawy]
    >
    > Czytałem nr przesyłki z kartki, ale chyba
    > pamiętam ów numer do tej pory -- chyba 867384.
    >
    > Bielizna bardzo dobra!
    >
    > Lubię te zaqpy via net!!!

    > [rzekomy ślepiec mógł paczuchę obejrzeć -- i starannie
    > obejrzał tym swoim jednym okiem, trzymanym rękami...]

    No tak, zboczenia są różne, bez urazy.;-)

  • 135. Data: 2020-05-02 16:52:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5ead26d6$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba czy na pewno?

    Widziałeś dysk łączony via PCI?
    Teraz są łączone via PCIe.

    Grafika via PCI była i jest via PCIe.

    > Wolałbym odniesienie do meritum a nie słówek wyrwanych z kontekstu.

    Z jakiego kontekstu?

    Meritum? -- mam (jak z) nawiązywać do wypowiedzi
    innych osób, odpowiadając na Twe posty? ;)

    > Merytorycznej wypowiedzi link nie zaszkodzi. Znacznie gorzej gdy cała wypowiedź
    adwersarza to ów link.

    To chyba u mnie rzadkość, choć nierzadko goły link wystarczy.

    > Ja defragmentuję,

    Nie żal Ci czasu?

    > robię to spod XP..

    Animka zdefragmentatowała nawet kartę SD.

    > O co chodzi z tym grzaniem się dysku, to coś złego? A tak nawiasem - mój SSD ma
    zawsze o 7stopni wyższą temperaturę od HDD, a
    > teoretycznie chyba powinno być odwrotnie, bo te obroty, ruchome części ciągle w
    ruchu itd..

    Teoretycznie krzemowa elektronika wytrzymuje ponad 100°C.

    > "m" to coś w rodzaju mini/micro? Ja znam tylko IDE/PCI i SATA.

    Google znasz?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 136. Data: 2020-05-02 17:03:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5ead278d$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > No tak, zboczenia są różne, bez urazy.;-)

    Idąc z Krętej na Pogodną zbaczam:
    - w lewo, gdy chcę stanąć oko w oko z paczkomatem
    - w prawo, gdy chcę zobaczyć oko trzymane rękami...
    Ale przebyte odległości są podobne.

    Wkrótce qpupię elektryczność -- akumulatorki
    (przydadzą się, gdy zabraknie zasilania) i świetlówki...

    Mam chętkę na 2750 lumenów E27.
    https://allegro.pl/oferta/zarowka-e27-led-24w-2750lm
    -170w-ccd-luminova-7650090922
    Takie coś chyba rozświetla najciemniejsze zakamarki umysłu!

    Ma ktoś jaśniejszą?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 137. Data: 2020-05-02 17:08:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5ead2740$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > abyś zamówienia składał na domowy adres?

    Ograniczam kontakty z ludźmi.
    Kuriera trzeba oczekiwać.
    Warunki SMART.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 138. Data: 2020-05-02 17:09:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5ead2772$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > A miałeś kiedy XP na SSD?

    Nie.

    > Jasne - precz z cwaniactwem! Niech żyje kapitalizm... ;-)

    [merytoryczność]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 139. Data: 2020-05-02 19:07:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5ead2717$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > Liczę że SSD wyeliminuje tą niewątpliwą wadę Windowsów.

    Chyba 'Windows' lub 'Windowów'. ;) 'Peoples' -- to narody/ludy...

    'man' i 'men'
    'woman' i 'women'
    'people'
    'peoples'

    Qpiłem: węgiel i parę butów...
    Jeden węgiel i cztery buty?

    -=-

    Na Allegro ludzie sprzedają używane buty -- niekiedy drożej
    niż ja qupuję podobne nowe. mam problem z butami -- mało
    miejsca a nowe buty wciąż takie, że trudno nie kupić...

    W 2017 r. nie qpiłem, choć mi podobały się i pasowały kolorystycznie, co
    stale sobie wypominam!!! Białe na zewnątrz, ale wewnątrz czarne -- do bieli
    trochę czerwonych akcentów. W roku 2017 nie miałem białych skarpet -- miałem
    czarne, ale miałem białe spodnie do kolan z czerwonymi nitkami.

    Buty ww. raczej bym wolał na sznurówki -- takie wtedy były, bo spodnie mają
    frędzle...

    Ale ogólnie buty zapinane na rzepy są doskonałe z uwagi na oszczędzanie czasu.
    [ale gdzie je magazynować?]

    -=-

    Brak dobrych butów przypłaciłem kiedyś utratą władzy :) w prawej ręce.
    Wiem, że należy patrzeć przed siebie podczas biegania, ale gdyby buty
    były dobre -- nie łomotnąłbym w słup!!!

    Buty to podstawa!

    Ślad w kręgosłupie został -- ręka drętwieje, gdy zbyt długo mam
    pochyloną pokornie ;) głowę.

    Jako dziecko marzyłem o dobrych butach -- dużo chodziłem, a nawet
    biegałem, choć mi zabraniano biegania z uwagi na jakiś rumień guzo_waty...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 140. Data: 2020-05-02 19:22:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5ead26eb$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > U mnie takiego zagrożenia nie ma, SSD zapełniony co najwyżej
    > w jakichś 30%ach. A wracając do Windows - SSD jest ratunkiem
    > na to charakterystyczne zwalnianie systemu po dłuższej eksploatacji?

    SSD jest dobry na zasypywanie dysku małymi pliczkami.

    WXP nie zasypuje, więc nie warto pchać SSD, choć można.

    U mnie pod WXP na F-S start Totalnego i malutkiego (88 KB) kalkulatora
    DeadLine z RAMdysku i z HDD trwa tyle samo. (tyle samo TC z RAMdysku
    ile TC z HDD i tyle samo kalkulator z RAMdysku ile kalkulator z HDD)
    Może kalkulator odrobinę szybciej z RAMdysku, ale tylko odrobinę...

    Przed chwilą to sprawdziłem.

    Poza dyskiem są inne elementy komputera...

    Chcesz mieć ,,szybko''? -- zastanów się nad tym, co robisz.
    Najwięcej czasu tracisz na błądzenie.

    -=-

    SSD to antidotum na zasypywanie dysku masą drobnych zleceń -- typową dla W10...

    -=-

    Już Ci pisałem (co kwestionowałeś) -- gołąb pocztowy jest zdecydowanie niż wyścigowy
    samochód.
    Rakieta kosmiczna 400 km pokonuje kilka dni. (lot na ISS)

    --