  • 1. Data: 2010-01-06 14:43:32
    Temat: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu)
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Za
    http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/oficjalna-prem
    iera-telefonu-googlea-wszystko-o-nex,1,3105654,artyk
    ul.html

    "Czas na nieco bliższe spojrzenie na Nexus One. 3,7-calowy ekran AMOLED
    oferuje rozdzielczość HVGA (480 x 800 pikseli) i cechuje się głębokim
    kontrastem. Panel nie jest jednak pojemnościowy - Google dopiero rozważa
    dodanie multidotykowych możliwości poprzez oprogramowanie."

    Za http://pl.wikipedia.org/wiki/IPhone
    "iPhone po raz pierwszy został zaprezentowany 9 stycznia 2007 "

    Ludzie, za 3 dni miną 3 lata od tego momentu.
    W tych czasach to wieczność.

  • 2. Data: 2010-01-06 15:28:10
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu)
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    frank drebin pisze:
> [...]
    > kontrastem. Panel nie jest jednak pojemnościowy - Google dopiero rozważa
    > dodanie multidotykowych możliwości poprzez oprogramowanie."

    Nexus ma panel dotykowy pojemnosciowy. Ale sila tego produktu jest w
    innym miejscu i to miejsce znajduje sie w Mountain View w Kalifornii.
    To nie pudelko i jego ksztalt decyduje o sukcesie czego nei moga pojac
    wielbiciele WM mowiac o roznorodnosci. Sila Nexusa jest Android i Google.

  • 3. Data: 2010-01-07 07:20:31
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Mam prośbę - jestem posiadaczem tez HTC z WM i z dotykowym ekranem. Mam
    licencjonowaną Automapę, komunikatory . Poza dzwonieniem, sms, korzystam z
    nawigacji, internetu, poczta e-mail, komunikatory typu gg,
    PRZEKONAJ mnie co mi da przesiadka na to nowe HTC z Androidem i napisz przy
    okacji co stracę. Cena tego telefonu jest dla mnie do zaakceptowania o ile
    będzie dostępny w PL w takiej cenie jak jest w normalnym świecie.

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 4. Data: 2010-01-07 22:04:27
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmi=?ISO-8859-2?Q?echu=29?=
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 06/01/2010, 15:28:10 Jan Strybyszewski wrote:

> [...]
    > To nie pudelko i jego ksztalt decyduje o sukcesie czego nei moga
    > pojac wielbiciele WM mowiac o roznorodnosci. Sila Nexusa jest

    przeciez to zwykle HTC jest...
    tzn niezwykle bo jako uzytkownik HTC uwazam ze iPhone to zabawka dla
    dzieci niemajaca nic wspolnego z produktem uzytecznym...

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 5. Data: 2010-01-07 22:30:11
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Viking wrote:

    > przeciez to zwykle HTC jest...
    > tzn niezwykle bo jako uzytkownik HTC uwazam ze iPhone to zabawka dla
    > dzieci niemajaca nic wspolnego z produktem uzytecznym...
    no popatrz pan, mam 40 na karku, używam i bardzo sobie chwalę.
    Za wyjątkiem pieprzenia się z itunes, wszystko mi się w nim podoba.

  • 6. Data: 2010-01-09 13:56:06
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmi=?ISO-8=?iso-8859-2?Q?859-2=3FQ=3Fechu=3D29=3F=3D?=
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 07/01/2010, 22:30:11 frank drebin wrote:

    > no popatrz pan, mam 40 na karku, używam i bardzo sobie chwalę.
    > Za wyjątkiem pieprzenia się z itunes, wszystko mi się w nim podoba.

    zalezy do czego telefon uzywasz, bo jak faktycznie chcesz sobie
    odzwierciedlic konstelacje polkoli polnocnej albo zeby rozwiazal sudoku
    za ciebie to jest super...

  • 7. Data: 2010-01-09 20:37:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Viking pisze:

    > zalezy do czego telefon uzywasz, bo jak faktycznie chcesz sobie
    > odzwierciedlic konstelacje polkoli polnocnej albo zeby rozwiazal sudoku
    > za ciebie to jest super...

    Tak wiemy 95% telefonow z WM moze sobie "zatesknic" za kompasem
    cyfrowym. Ale po co zaraz taka zazdrosc ?

    A tak wiem, jak WM czegos nie ma to jest to niepotrzebne

  • 9. Data: 2010-01-19 20:03:31
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmi=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8=3D=3Fiso-8859-2=3FQ=3F859-2=3D3FQ=3D3Fechu=3D?==?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D?=
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 09/01/2010, 20:37:26 Jan Strybyszewski wrote:

    > Tak wiemy 95% telefonow z WM moze sobie "zatesknic" za kompasem
    > cyfrowym. Ale po co zaraz taka zazdrosc ?
    >
    > A tak wiem, jak WM czegos nie ma to jest to niepotrzebne

    ?? primo a do czego mi to potrzebne? drugie primo mam i nie uzywam bo
    do niczego jest mi to niepotrzebne trzecie primo moj tel jest na WM,
    chcesz sie dalej osmieszac? :)

  • 8. Data: 2010-01-19 20:03:31
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 09/01/2010, 20:37:26 Jan Strybyszewski wrote:

    > Tak wiemy 95% telefonow z WM moze sobie "zatesknic" za kompasem
    > cyfrowym. Ale po co zaraz taka zazdrosc ?
    >
    > A tak wiem, jak WM czegos nie ma to jest to niepotrzebne

    BTW czemu nagle sie wycofales z merytorycznej dyskusji o roznicach
    pomiedzy iPhonem i HTC? braklo argumentow? :)

  • 10. Data: 2010-01-20 11:20:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Viking pisze:

    > ?? primo a do czego mi to potrzebne? drugie primo mam i nie uzywam bo
    > do niczego jest mi to niepotrzebne trzecie primo moj tel jest na WM,
    > chcesz sie dalej osmieszac? :)

    Bez kompasu nie dziala nawigacja gdy stoisz w miejscu.
    Bez kompasu nie zadziala zaden program AR.

    Ale co ty tam wiesz.... wymagania minimalne Windows Phone Seven....
    kompas cyfrowy....