  • 11. Data: 2010-01-20 11:21:32
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmi=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8=3D=3Fiso-8859-2=3FQ=3F859-2=3D3FQ=3D3Fechu=3D?==?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D?=
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Viking pisze:

    > BTW czemu nagle sie wycofales z merytorycznej dyskusji o roznicach
    > pomiedzy iPhonem i HTC? braklo argumentow? :)

    Jak przestaniesz skladac wirtualne modele z wszystkich HTC razem
    wzietych to mozemy wrocic a tak sie tylko grasz w znaczone karty...

  • 12. Data: 2010-01-20 12:31:40
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiQ?859-2=3FQ=3Fechu=?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hj6p0f$fke$1@inews.gazeta.pl:

    > Bez kompasu nie dziala nawigacja gdy stoisz w miejscu.

    Jak to nie działa? AM gubi namiar?
    Musza zapamiętać by nigdy nie kręcić samochodem wg jego osi, bo mi AM
    satelity zestrzeli.
    To co, trzeba będzie na śmietnik wywalić te wszystkie nawigacje samochode
    PNY, bo nie mają kompasu. A frajerzy kupują. Tak się dają nabierać.

    > Bez kompasu nie zadziala zaden program AR.

    Tak przez ciekawość, co to za programy AR?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 13. Data: 2010-01-20 12:32:39
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu)
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Krzysiek" <k...@g...w.pl> Odpowiedz na

    > Mam prośbę - jestem posiadaczem tez HTC z WM i z dotykowym ekranem. Mam
    > licencjonowaną Automapę, komunikatory . Poza dzwonieniem, sms, korzystam
    > z nawigacji, internetu, poczta e-mail, komunikatory typu gg,
    > PRZEKONAJ mnie co mi da przesiadka na to nowe HTC z Androidem i napisz
    > przy okacji co stracę. Cena tego telefonu jest dla mnie do
    > zaakceptowania o ile będzie dostępny w PL w takiej cenie jak jest w
    > normalnym świecie.

    Będziesz mógł dołączyć do grona zgadujących hasło roota;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 14. Data: 2010-01-20 12:40:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Jak to nie działa? AM gubi namiar?
    > Musza zapamiętać by nigdy nie kręcić samochodem wg jego osi, bo mi AM
    > satelity zestrzeli.

    Ale wiesz co to nawigacja piesza ? Mam dla ciebie zadanie obroc kiedys
    samochod z wlaczona nawigacja i zobacz gdzie teraz prowadzi PROSTO.

    > To co, trzeba będzie na śmietnik wywalić te wszystkie nawigacje samochode
    > PNY, bo nie mają kompasu. A frajerzy kupują. Tak się dają nabierać.

    DO czasu jak samochody moga poruszac sie tylko w przod lub w tyl nie ma
    problemu inaczej jest jednak gdy jestes pieszym i wychodzisz z tunelu
    przystajesz ... i nawigacja staje sie bezuzyteczna bo nie wie w ktora
    strone patrzysz.... po to jest wlasnie kompas

    > Tak przez ciekawość, co to za programy AR?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Augmented_reality czyli polaczenie obrazu
    rzeczywistego z cyfrowym

  • 15. Data: 2010-01-20 21:13:37
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hj6tmh$4km$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > przystajesz ... i nawigacja staje sie bezuzyteczna bo nie wie w ktora
    > strone patrzysz.... po to jest wlasnie kompas

    Przejde 3 kroki w przód/ tył i znowu działa.
    Ale ty nie pisałeś że nawigacje piesze nia działą ez kompasu. Napisałeś że
    _nawigacja_ nie działa bez kompasu. A to jest wierutną bzdurą.
    Tylko w jednym wyjątku kompas w nawigacji może się przydać. opisałeś ten
    przypadek.

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Augmented_reality czyli polaczenie obrazu
    > rzeczywistego z cyfrowym

    A ma to jakieś praktyczne zastosowanie? Czy tylko kolejna zabawka?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 16. Data: 2010-01-21 13:17:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

> [...]
    > _nawigacja_ nie działa bez kompasu. A to jest wierutną bzdurą.
    > Tylko w jednym wyjątku kompas w nawigacji może się przydać. opisałeś ten

    Oczywiscie nawigacja troche dziala... na WM podobnie jak troche dziala
    wielozadaniowosc, ochrona jadra przez zlym kodem, i nawet troche dziala
    internet chodzi tak nikt z niego nie korzysta. A jobs placi Gemiusowi za
    falszowanie wynikow.

    > A ma to jakieś praktyczne zastosowanie? Czy tylko kolejna zabawka?

    Za chwile bedzie to technologia stosowana codziennie.

  • 17. Data: 2010-01-21 14:08:33
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Oczywiscie nawigacja troche dziala... na WM podobnie jak troche dziala

    Gdyby to było "troche" żadne PNY nie było na na WinCE . A są prawie że
    wszystkie.
    A ile jest na ipohone Os?;)))

> [...]
    > falszowanie wynikow.

    > Za chwile bedzie to technologia stosowana codziennie.

    Wiec i na WM5/6 bedzie miało zastosowanie.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 18. Data: 2010-01-21 15:38:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Gdyby to było "troche" żadne PNY nie było na na WinCE . A są prawie że
    > wszystkie.
    > A ile jest na ipohone Os?;)))

    To jest pytanie z cyklu.... po czorta ten Gutenberg wynalazl druk skoro
    wszystkie ksiazki jak do tej pory mozna bylo przepisywac recznie.

    > Wiec i na WM5/6 bedzie miało zastosowanie.

    Brak wystandaryzowanego API. Przypominam iz HTC skrywa swoj kompas w
    tajemnicy i obsluga kompasu NIE JEST CZESCIA SYSTEMU.

    W wypadku Androida i iphona nie ma innej opcji niz jest to w systemie
    gdyz program nie ma dostepu do hardware.

  • 19. Data: 2010-01-21 20:23:40
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hj9sd3$q78$2@inews.gazeta.pl:

    > To jest pytanie z cyklu.... po czorta ten Gutenberg wynalazl druk skoro
    > wszystkie ksiazki jak do tej pory mozna bylo przepisywac recznie.

    Nie, to stwierdzenie faktu. Najwygodniej PNY robić na Win Ce bo się do tego
    najlepiej nadaje. Gdyby było inaczej producenci wybrali by inne rozwiązanie.
    Chociażby iphoneOs. Ale jednak jest WinCe. Sądzisz że to masochizm
    producentów że z upotem maniaka robią wszystko na WinCE? Nie, to prostu
    biznes. Najlepiej PNY robić na WinCe.

    > Brak wystandaryzowanego API. Przypominam iz HTC skrywa swoj kompas w
    > tajemnicy i obsluga kompasu NIE JEST CZESCIA SYSTEMU.

    Tak samo obsluga akcelerometru. Czy to jakiś problem dla programistów? Nie.
    Zresztą... Samsung udostępnia api dla swojego sprzętu, i w nowych Omniach
    każdy programista ma prosty dostęp do kompasu. Nawet jakiś konkurs wygrała
    aplikacja która za pomocą kompasu i GPSa wskazuje najbliższe miasto lub coś
    innego...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 20. Data: 2010-01-22 07:43:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Nie, to stwierdzenie faktu. Najwygodniej PNY robić na Win Ce bo się do tego
    > najlepiej nadaje. Gdyby było inaczej producenci wybrali by inne rozwiązanie.

    Jakie ? Android ma rok z tego 6 miesiecy to "publiczba beta".
    iphoneOS nie da sie zastosowac poza sprzetem Appla.

    Wiec nawiacje robi sie na CE bo to jedyna mozliwosc dla firmy "China for
    ever"

    > Chociażby iphoneOs. Ale jednak jest WinCe. Sądzisz że to masochizm
    > producentów że z upotem maniaka robią wszystko na WinCE? Nie, to prostu
    > biznes. Najlepiej PNY robić na WinCe.

    Dla urzadzen PNY, nie bylo alternatywy. Android to swiezynka. Pozatym
    moim zdaniem PNY sa juz skonczone w formie offline.

> [...]
    > aplikacja która za pomocą kompasu i GPSa wskazuje najbliższe miasto lub coś

    Właśnie.... i teraz piszesz program na WMa ktory zadziala na Omnii a nie
    zadziala na HTC chodz oba maja kompas i akcelerometr. W wypadku
    Androida zasadniczo nie ma to znaczenia dostajesz gotowe API do systemu
    operacyjnego.