  • 1. Data: 2019-11-22 16:19:21
    Temat: Kolejne potrącenie na przejściu.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Debil tatus szedl z trzylatkiem po przejściu. Scenariusz jak zwykle. Jeden baran sie
    zatrzymal zeby weszli a drugi nie zdążył i uderzył lusterkiem dziecko. Jak by baran
    zatrabil zeby nie wchodzili na przejscie to by wypadku nie było. Wolał się chuj
    zatrzymać, taki poprawny ze wyprzedził przepisy.

  • 2. Data: 2019-11-22 16:26:14
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/zielona-gora-potracenie-3-latka
    -na-przejsciu-dla-pieszych,987345,s.html

    Mówi że nie zauważył przejścia. Dziwne że posiada prawo jazdy.

  • 3. Data: 2019-11-22 16:56:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Błędów nie popełniają ci co nic nie robią. Ten co się zatrzymał mial oczy, ojciec
    miał oczy, ten co potrącił mial oczy. Trzy pary oczu i wypadek. Poza tym potrącił
    lusterkiem. W zasadzie można by równie dobrze powiedzieć że dziecko uderzyło głową w
    jego lusterko. Lusterka są w osobowych tak w 1/3 samochodu a nie centralnie z przodu.
    Tatuś niósł rowerek zeby kółka się nie ubrudzily a trzylatek przez przejscie szedl
    sam z przodu.

  • 4. Data: 2019-11-22 17:51:02
    Temat: Re: Kolejne potrącenie na przejściu.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 16:26, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/zielona-gora-potracenie-3-latka
    -na-przejsciu-dla-pieszych,987345,s.html

    > Mówi że nie zauważył przejścia. Dziwne że posiada prawo jazdy.

    Kolejny co nie dość że nie zauważył, że przejście to nie zauważył że
    kierowca na sąsiednim pasie hamuje bez powodu. Za takie tłumaczenie
    prawko powinni zabierać na 10 lat. A oddawać dopiero po psychotechnice,
    bo widać ma problemy z ogarnięciem otoczenie. W Niemcach maja ponoć na
    tą okazję "test na idiotę"... który podobno bardzo ciężko zdać;)

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-11-22 18:18:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pół godziny temu wracałem do domu rowerem jechałem prawym pasem, lewym mnie nieco
    wyprzedził jakiś kierownik i zatrzymał się przed
    pasami.
    Zza moich pleców wyjechał inny kierownik, wyprzedził mnie i pognał przez pasy.
    Na pasach była kobieta i może jeszcze jacyś ludzie.
    Coraz bardziej przekonuję się do zakupu kamery (na rower/kask), bo parę godzin
    wcześniej w drodze "tam" kierownik taksówki groził mi
    połamaniem nóg za to, że go obdzwoniłem za postój na pasie dal rowerów (Świętokrzyska
    przed samą poczta główną), "za karę" gdy
    ruszył prawie mnie nie zepchnął autem z pasa.
    Nawet zapisałem numer boczny, ale słabo z dowodami poza monitoringiem miejskim
    (groźby karalnej przecież monitoring nie nagrał,
    ewentualnie w Langley).

  • 6. Data: 2019-11-22 19:11:09
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > W Niemcach maja ponoć [...] "test na idiotę"... który podobno bardzo ciężko zdać

    Spróbuj może, i się pochwal wynikami...

    FUT: pl.test
    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2019-11-22 20:39:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.11.2019 o 17:51, Shrek pisze:
> [...]
    > bo widać ma problemy z ogarnięciem otoczenie. W Niemcach maja ponoć na
    > tą okazję "test na idiotę"... który podobno bardzo ciężko zdać;)

    Spróbuj się teraz zastanowić o co walczysz. co napisałeś. zgadzam się z
    Tobą że w świetle przepisów kierowca z uszkodzonym lusterkiem jest
    winny. ale czego. nieustąpienia. ale co zrobić żeby można było jeździć
    z normalną prędkością i jednocześnie korzystać z pasów? Co zrobić aby
    ludzie nie ginęli? a może przekonać ludzi, pieszych, że są
    współodpowiedzialni!!! Czy to kłamstwo, oszustwo, czy to naciąganie,
    czy to dawanie "fory" kierowcom? Czy może to ratowanie ich życia?

    ToMasz

  • 8. Data: 2019-11-22 20:50:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 20:39, ToMasz pisze:

> [...]
    > winny. ale czego. nieustąpienia. ale co zrobić żeby  można było jeździć
    > z normalną prędkością i jednocześnie korzystać z pasów?

    Jeszcze raz przeczytaj co napisałem, a potem każ mi się nad tym
    zastanawiać - ja wiem zarówno co napisałem jak i co napisać chciałem.

    A napisałem tylko to, że jeśli ktoś się tłumaczy, że po prostu przejscia
    ani tego że na nim wyprzedza/omija nie zauważył, to powinien mieć
    cofnięte uprawnienia i odzyskać je dopiero po potwierdzeniu, że nie ma
    przeciwskazań psychicznych i fizycznych, żeby kierował pojazdami. To czy
    na tym przejściu było dziecko na rowerze, staruszka, szeregowy poseł ma
    w tym wywodzie drugorzędne znaczenie.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-11-22 20:59:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    baran zatrabil zeby nie wchodzili na przejscie to by wypadku nie było. Wolał się chuj
    zatrzymać, taki poprawny ze wyprzedził przepisy.

    Widać, że trzeba nosić ze sobą pęczek granatów na debili kierowców albo
    przenośną haubicę. Daję 100% że kierowca nie widzi D6 ale mały otwór
    lufy zobaczy z pewnością z odległości 100m :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 10. Data: 2019-11-22 23:38:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 20:50, Shrek wrote:
    > W dniu 22.11.2019 o 20:39, ToMasz pisze:

    ..

> [...]
    > cofnięte uprawnienia i odzyskać je dopiero po potwierdzeniu, że nie ma
    > przeciwskazań psychicznych i fizycznych, żeby kierował pojazdami. ...

    Co z uprawnieniami do chodzenia po przejściu?