    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejne potrącenie na przejściu.
    Date: Fri, 22 Nov 2019 18:18:47 +0100

    Pół godziny temu wracałem do domu rowerem jechałem prawym pasem, lewym mnie nieco
    wyprzedził jakiś kierownik i zatrzymał się przed
    pasami.
    Zza moich pleców wyjechał inny kierownik, wyprzedził mnie i pognał przez pasy.
    Na pasach była kobieta i może jeszcze jacyś ludzie.
    Coraz bardziej przekonuję się do zakupu kamery (na rower/kask), bo parę godzin
    wcześniej w drodze "tam" kierownik taksówki groził mi
    połamaniem nóg za to, że go obdzwoniłem za postój na pasie dal rowerów (Świętokrzyska
    przed samą poczta główną), "za karę" gdy
    ruszył prawie mnie nie zepchnął autem z pasa.
    Nawet zapisałem numer boczny, ale słabo z dowodami poza monitoringiem miejskim
    (groźby karalnej przecież monitoring nie nagrał,
    ewentualnie w Langley).