  • Data: 2009-02-03 22:04:17
    Temat: Re: Kolejne bzdury uslyszane w salonie Plusa
    Od: TGor <g...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Krajewski pisze:

    > Zasada jest prosta im mniej zobowiązań/cyrografów/umów tym lepiej.
    > Aparaty teraz są tanie, a abonamentowe telefony to i tak złuda,
    > operator odbija sobie wszystko z nawiązką. Chcesz mieć abonament,
    > proszę bardzo, rybka mi to. ;)

    Z niedawnej wymiany aparatu: N73 w sklepie 600zł minimum (Plus oddal za
    90zł) = 510 zł różnicy, które rozbijamy na 21 mies ** ; too
    25zł/miesięcznie za telefon

    Czy Simplus daje ofertę, gdzie za 35zł mam 100 minut do wszystkich lub
    500 minut do wybranych (pomijam oczywiste i częste bonusy jak
    "nielimitowane" rozmowy z wybranymi numerami) lub 200 minut do Plusa i
    na stacjonarne ze strefy domowej (w praktyce miasto i okolice na jednym
    telefonie i pół miasta i pół okolic na moim telefonie nie wiedzieć czemu
    ;-) )?
    No wątpię.

    A to mam w abonamencie za 61 zł brutto. Do tego (o łaskawości Plusa) 25
    minut w Plusie dodatkowo (co mi się podobno nie należy, ale zostało z
    poprzedniego przedłużenia).

    Owszem, jak masz telefon, którego Plus nie daje za dobre pieniądze albo
    w ogóle (i jeszcze dostałeś go w prezencie, bo ... "mieszkasz z
    rodzicami" że się delikatnie wyrażę) to Szczymplus jest wybawieniem. W
    razie przeciwnym to smutek i nostalgia i nocne bieganie na stację na
    rozstaju po kartę. Zimą. Lub w deszczu.

    TG

    * wtedy 800- 900 zł, ale szczegół; na Allego "nówka z gwarancją raz
    rozpakowana" może taniej, to daję cenę minimum, ale to i tak zaniżona
    ** 3 miesiące wcześniej można przedłużać umowę