  • Data: 2009-02-12 17:26:02
    Temat: Re: Kolejne bzdury uslyszane w salonie Plusa
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Krajewski" napisał:

    > A próbowałeś doładowywać numer po rozwiązaniu umowy? :) Być może
    > nawet nie wpadłeś na to, ja też bym nie wpadł, ale dowiedziałem się od
    > kolegi, który rezygnował z abonamentu przede mną. Plus dla Plusa
    > ogólnie rzecz biorąc. ;)

    Trochę poniewczasie, ale akurat dostałem list z Plusa, więc dla archiwum:

    ===========
    NOWOŚĆ! ZACHOWAJ SWÓJ NUMER JAKO SIMPLUS!

    Aby nie płacić abonamentu i dzwonić bez żadnych zobowiązań:
    1) Następnego dnia po rozwiązaniu umowy włącz telefon;
    2) w ciągu 30. dni zasil Kartę z Twoim numerem dowolną kwotą (10zł na 7 dni,
    30zł na 30 dni, 50 zł na 90 dni).

    W ten prosty sposób zachowasz dotychczasowy numer, ale już jako telefon na
    kartę bez abonamentu, bez umowy i bez żadnych zobowiązań.

    Dodam jeszcze, że konsultantka Plusa stwierdziła, iż taka akcja dotyczy
    zarówno posiadaczy taryf biznesowych jak i indywidualnych.

    JoteR